בני-ברק: יום עיון במשנת האדמו"ר מליובאוויטש לכבוד יום ההילולא

המוני אברכים ובני ישיבות השתתפו ב"ערב עיון" מיוחד במשנת כ"ק אדמו"ר מליובאוויטש זי"ע שנערך ע"י "היכל מנחם" בבני ברק, לרגל יום ההילולא ג' תמוז. את משא הנעילה רב הרושם נשא כ"ק האדמו"ר מסאסוב, שהבהיר את משנתו של הרבי בחידוש שמתן תורה פעל על העולם ביחס לקיום התורה ע"י האבות

יצחק רבינוביץ | כיכר השבת |
(צילום: יהודה פרקוביץ)

המוני אברכים ובני ישיבות השתתפו ב"ערב עיון" מיוחד במשנת כ"ק אדמו"ר מליובאוויטש זי"ע שנערך ע"י "היכל מנחם" בבני ברק, לרגל יום ההילולא ג' תמוז.

פתח את האירוע – הרב יצחק ישעיה וייס רבה של נווה אחיעזר בני ברק, שהרחיב בהנהגתו הנפלאה של הרבי לדאוג לכל ענין יהודי בכל מקום בעולם, ולפיתוח כל קהילה וחוג, גם בענינים שאינם קשורים לחב"ד, וכן העמיק בחידושו של הרבי במשמעות גניזת הארון בבית המקדש.

דברי ברכה נשא הרב חנוך זייברט – ממלא מקום ראש העיר בני ברק, שהביע התפעלותו מהפעולות הברוכות המתבצעות בשליחות של הרבי בכל העולם כולו.

לאחר מכן נשא דברים מעוררים הרב אהרן שפירא רבה של פרדס כץ וריש מתיבתא דרש"י, שהרחיב בשיטתו של הרבי בלימוד פירוש רש"י על התורה, וכיצד יש לדייק בכל אות בפירושו, וסיכם ששיטת הרבי בלימוד רש"י מחזקת את האמונה בדברי התורה.

בהמשך נשמעו ברוב קשב דבריו המאלפים של הרב זושא הורביץ שליט"א - רב קהילות החסידים באלעד, שהאריך בגישתו של הרבי כלפי העולם, שאי אפשר שהעולם יפריע לקיום תורה ומצוות.

את משא הנעילה רב הרושם נשא כ"ק האדמו"ר מסאסוב, שהבהיר את משנתו של הרבי בחידוש שמתן תורה פעל על העולם ביחס לקיום התורה ע"י האבות.

בסיום הערב חולק למשתתפים הספר "שמחה ובטחון בה'" – מתורתו של בעל ההילולא.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר