ניצב בחקירה

במאה שערים חוגגים את נפילת שחם: "הקב"ה שלח לו מכה"

כך הגיבו בשכונה החרדית לפרשת שחם: "הוא רדף אותנו מיומו הראשון בתפקיד", אמר עסקן בשכונה. "הוא זה שהעלה לכותרות את הנושא של הדרת נשים ועכשיו בדיוק הוא נתפס על מעשים קשים שקשורים בפגיעה בנשים". גם בימין חגגו: "הגיע הזמן שכל מי שהיה קשור לפשע בגוש קטיף יילך הביתה" (חרדים)

שאול כהנא | כיכר השבת |
שחם, הבוקר (צילום: פלאש 90)

במאה שערים חוגגים את נפילתו של מפקד מחוז ירושלים ניצב ניסו שחם, ושל סגנו תת ניצב ניסים אדרי מפקד מרחב ציון במשטרה.

"זה היה עניין של זמן עד שניסו יחטוף מכה", אומר אחד מעסקני מאה שערים, "בתחילה חשבנו שהוא יתנהל מול העסקנים בצורה טובה, אבל מאז שהוא נכנס לתפקיד שיתוף הפעולה עם המשטרה נפגם".

עסקן נוסף, גם הוא תושב מאה שערים, אמר לכיכר השבת: "ניסו שחם רדף אותנו מהיום הראשון. הוא זה שהעלה לכותרות את הנושא של הדרת נשים ועכשיו הוא נתפס על מעשים קשים שקשורים בפגיעה בנשים. זו המכה שה' ששלח לו, יש דין ויש דיין".

גם על תת ניצב ניסים אדרי יש להם רק מילים רעות: "ניסים אחראי לכל פשיטות המשטרה על מאה שערים. כשברונו שטיין (כיום ניצב מפקד אגף התנועה י.כ) עזב את התפקיד חשבנו שיהיה שקט. אבל המציאות טפחה על פנינו".

גם אנשי הימין חגגו את הסתבכותו של שחם,. ח"כ מיכאל בן ארי (האיחוד הלאומי) אמר כי "לצערי הכתובת היתה על הקיר. רק בפיקוד המשטרה ואצל השר לבטחון הפנים לא הפנימו שמדובר באדם גס רוח שראוי להיות בשורו העבריינים ולא מועמד למפכ"לות".

פעיל הימין ועורך-הדין איתמר בן גביר הגיב ואמר: "ערב יום השנה לגירוש גוש קטיף ויותר מסמלי שניסו שחם מוצא עצמו מושעה. הגיע הזמן שכל מי שהיה קשור לפשע בגוש קטיף יילך הביתה, ולא ימשיך לכהן בתפקיד ציבורי או בשירות המדינה. לא נשכח את פושעי גוש קטיף".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר