רכבת אווירית: מנחמים את משפחת הגביר הרב אליש אנגלנדר

אדמו"רים, רבנים ואישי ציבור מגיעים בימים האחרונים מכל רחבי אירופה, ארה"ב וישראל כדי לנחם את הרב אליש אנגלנדר, הנגיד החסידי שאיבד את בנו. על פי מגזין העסקים פורבס, אנגלנדר הוא אחד האנשים העשירים ביותר בממלכה האנגלית ושווי נכסיו מוערך בכ- 2 מיליארד דולר הכוללים עיסקי נדל"ן ותחנות דלק

ישראל כהן | כיכר השבת |
(ציום: בני רוזנבוים, נייעס מקורי)

היהדות החרדית באנגליה שרויה עדיין באבל הכבד, בעקבות הטרגדיה הקשה שבה נפטר הנגיד רבי בעריש (יששכר דב) אנגלנדר ז"ל בסוף השבוע האחרון, בשעה שיצא לטבול לטבילת שחרית בחוף ימה של האי הבריטי.

אדמו"רים, רבנים ואישי ציבור מגיעים בימים האחרונים מכל רחבי אירופה, ארה"ב וישראל בכדי לנחם את אביו הנגיד החסידי הרב אליש אנגלנדר, על מות בנו.

על פי מגזין העסקים פורבס, אנגלנדר הוא אחד האנשים העשירים ביותר בממלכה האנגלית ושווי נכסיו מוערך בכ- 2 מיליארד דולר הכוללים עיסקי נדל"ן ותחנות דלק.

אנגלנדר מרבה לתרום למוסדות תורה וחסד ברחבי העולם היהודי כמו כמו גם לנזקקים ומיעוטי יכולת המתדפקים על דלתו בכל יום ראשון.

בין המנחמים נצפו: כ"ק האדמו"ר מרחמסטריווקא, האדמו"ר הרמ"מ מויזניץ שהגיע בטיסת בזק ממקום שהותו בשוויץ, וכן האדמורים מדושינסקי, סטריקוב ומחנובקא שאנלגנדר נמנה על התומכים במוסדותיהם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר