רמה ישיבתית

לראשונה בי-ם: נפתחה מכינה לישיבות תיכוניות

המכינה לישיבות התיכוניות החרדיות תעסוק בהכנת תלמידי כיתות ח' לדרישות הלימודיות הגבוהות במקצועות החול בכלל ובמתמטיקה ובאנגלית בפרט, תוך שמירה על לימודי קודש ברמה ישיבתית (חרדים)

על רקע הגידול החד במספרן של הישיבות התיכוניות החרדיות בשנים האחרונות ובהיקף תלמידיהן, בימים האחרונים נפתחה בירושלים מכינה לקראת לימודים בישיבה תיכונית-חרדית. המכינה פותחת את שעריה לרישום לשנה הבאה לאחר פיילוט מוצלח של שנה בשיתוף פעולה עם הישיבה התיכונית החרדית ״דעת תבונות״ בשכונת בית וגן בירושלים. הלימודים מיועדים עבור תלמידי כיתות ח‘ או מסיימי כיתות ח'.

המכינה החדשה, אשר תיקרא ״נתיבות דעת״, מוקמת על ידי ישיבת ״דעת תבונות" ובראשה יעמוד הרב מאיר זלץ, מחנך ירושלמי נודע. המכינה משלבת בין לימודים פרונטליים כמיטב המסורת הישיבתית ובין שימוש בטכנולוגיות לימודיות מתקדמות.

לדברי מייסדיה, מטרתה, לוודא את המשך צמיחתם של התלמידים בלימודי הקודש בכדי שיוכלו לעמוד ברמה הלימודית הגבוהה בישיבות התיכוניות החרדיות בשדה זה, ולצד זה ילמדו לימודי חול על מנת להכין את התלמידים הרוצים והמתאימים לכך - להשתלב מאוחר יותר בישיבות תיכוניות חרדיות הדורשות רמה גבוהה באנגלית ובמתמטיקה

להרשמה: 02-3731134, 052-7173090.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר