הכשרות שכולם סומכים עליה!

התפתחות מרשימה בבד"ץ מישקולץ פ"ת

בית דין צדק מישקולץ בפתח תקוה, רישומו ניכר בכל תחום ועניין בעיר, בתחום הכשרות, ההלכה וההשקפה. כל הדברים הקשורים בדבר קיום היהדות בעיר פתח תקוה, נפסקים על שולחנו של הבד"ץ (כשרות)

בתי העסק שאצלם מתנוססת תעודת המהדרין של בד"ץ מישקולץ, הם הומי אדם, והציבור הרחב נותן בהם אימון מוחלט (צילום: פלאש 90)

במושב בית דין מיוחד שהתכנס השבוע, בראשות מרן אדמו"ר ממישקולץ – מנהיגה הרוחני של פתח תקוה, שמעו דייני ומשגיחי הבד"ץ, סקירה מקיפה מראש בית הדין ורב מערכת הכשרות הגאון רבי יחזקאל ברגר, על כל הנעשה במפעלים ובבתי העסק שתחת השגחתם, ועל הבקשות הרבות העומדות במזכירות הבד"ץ לקבלת ההכשר המיוחל.

הבד"ץ החליט, על עוד שורה של חומרות חדשות וקפדניות לקבלת ההכשר, כראוי לגוף כשרות חזק ורציני שכל בני התורה והיהדות בעיר פתח תקוה ומחוצה לה סומכים עליה.

יצוין, כי בתי העסק שאצלם מתנוססת תעודת המהדרין של בד"ץ מישקולץ, הם הומי אדם, והציבור הרחב נותן בהם אימון מוחלט. כי רק בבד"ץ מישקולץ תוכלו לראות נוכחות מאסיבית של משגיחים ומפקחי כשרות, שרבב לא דבק בהם, בכל שעות היממה ואף בשעות לא שגרתיות.

פרט חשוב נוסף שיש לציין הוא, כי בד"ץ מישקולץ הוא גוף הכשרות היחיד שאינו גובה אגרות כשרות עבור הבד"ץ, משום שמטרת הקמת הבד"ץ בעיר הייתה אך ורק למען חיזוק וביצור חומת הכשרות והיהדות בפתח תקוה. כי כך זה שכשרות היא 'שליחות' ולא ביזנס...!

יצוין, כי בכל החנויות העומדות תחת השגחת בד"ץ מישקולץ, מוצרי המזון נמכרים במחירים השווים לכל נפש, כי אחת ממטרותיו של מרן האדמו"ר ממישקולץ, בהקמת בד"ץ מישקולץ הייתה, לדאוג לאברכים ומשפחות ברוכות ילדים, שיוכלו לקנות מוצרי מזון במחירים השווים לכל נפש, ובכשרות הכי מהודרת וקפדנית. דבר שכמובן עומד לצנינים, בעיני גופים אינטרסנטים, שרוצים להמשיך לגרוף הון, על חשבון משפחות האברכים, דורשי כשרות מהדרין.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר