37 אלף כרטיסים, 97 מדינות:

יש זוכה בהגרלה הגדולה על דירה בירושלים

ההגרלה הרביעית של קרן עם ישראל חי הסתיימה עם זוכה מאושר בדירה יוקרתית הצופה להר הבית. הכרטיסים נרכשו על ידי משתתפים מ-97 מדינות וההגרלה התקיימה באירוע מיוחד ששודר בשידור חי, בהנחיית ידידיה מאיר והזמר שלמה כץ ובילוי רשמי של עורכת דין. מנהל הקרן שמואל סקט: "מתחיל כבר לעבוד על ההגרלה לשנה הבאה" (חרדים)

הזוכה הגדול בהגרלה השנה הוא מיכאל כהן, בן 62 המתגורר באמריקה (צילום: באדיבות המצלם)

ההגרלה הרביעית של קרן 'עם ישראל חי' על דירה יוקרתית בירושלים הגיעה לסיומה בטקס ההגרלה המרגש, עם זוכה מאושר שיוכל לבחור האם לקבל את המפתחות לדירה הצופה על הר הבית או לקבל סכום של 500 אלף דולרים.

לצפיה בהגרלה כנסו >>

על פי נתוני הסיכום של ההגרלה עולה כי נקנו 37,819 כרטיסים על ידי 12,240 אנשים שקיוו להיות הזוכים המאושרים. הכרטיסים נקנו על ידי אנשים המתגוררים ב-97 מדינות שונות! חלק מהמדינות בהן נקנו כרטיסים הן ערב הסעודית, ירדן, פקיסטן, רואנדה, אל סלבדור ואפגניסטן.

את האירוע הנחה ידידה מאיר וליווה מוזיקלית הזמר שלמה כץ. ההגרלה התקיימה בליווי עורכת דין שווידאה כי כל הכרטיסים שנרכשו אכן משתתפים בהגרלה ואישרה כי ההליך תקין מבחינה משפטית ונערך בשקיפות ותוך שמירה על טוהר המידות.

השנה, בשונה משנים עברו, נוספו להגרלה פרסי ביניים מעבר להגרלה הגדולה על הדירה. הפרסים נתרמו על ידי מייקל גורביץ', מייסד ומנכ"ל 'מאוחדים עם ישראל' (United with Israel), שהיה שותף להגרלה מתחילת דרכה לפני ארבע שנים. שלושת הפרסים שחולקו הם יצירות אומנות שנעשו מרקטות ששוגרו מעזה לישראל, מזוזה משרידי טיל כיפת ברזל, ו-25 כרטיסים להגרלה בשנה הבאה על דירה, שיגדילו את הסיכויים של הזוכה המאושר.

הזוכה הגדול בהגרלה השנה הוא מיכאל כהן, בן 62, העוסק במסגרת עבודתו בעולם הפיננסים והפך רק לפני כחודשיים לסבא לראשונה. במהלך ההגרלה ובשידור חי התקשר שמואל סקט לזוכה המאושר והודיע לו על תוצאות ההגרלה. כהן הודעה לסקט על הבשורה המשמחת ונשמע נרגש מהזכייה הגדולה.

שמואל סקט, מי שייסד ומוביל את קרן עם ישראל חי ואת ההגרלה על הדירה היוקרתית, סיפר כי במהלך החודשים האחרונים הספיק כבר להסתובב ברחבי הארץ ולחלק לחקלאים שומרי שמיטה סכומים של מעל ל-250 אלף שקלים.

השנה נבחרו החקלאים בגלל שנת השמיטה כיעד המרכזי לחלוקת כספי ההגרלה, כאשר הקרן מעניקה לאורך השנים גם לנוער בסיכון, מסייעת ליחידה העוסקת באיתור נעדרים ותומכות במטרות נעלות וחשובות נוספות. בחודשים הקרובים צפוי שמואל סקט להסתובב ברחבי הארץ ולחלק כספים רבים נוספים לחקלאים הזקוקים לכך, לאחר שהשביתו את עבודת הקרקע שבבעלותם.

שמואל סקט סיפר כי "אני נרגש לראות כיצד ההגרלה מאחדת את כל עם ישראל מכל קצוות תבל וכולם כמהים להתגורר בעיר הקודש ירושלים, אבל בעיקר מעוניינים לסייע לחקלאים שמקיימים את מצוות השמיטה כהלכתה בארץ הקודש. חילקנו מאות אלפי שקלים ונמשיך ונחלק מכספי ההגרלה עוד סכומים גדולים לחקלאים מכל רחבי הארץ. אני מאושר בשביל הזוכה המאושר ומתחיל כבר לעבוד על ההגרלה לשנה הבאה ולחשוב מי עוד צריך את הסיוע והתמיכה של קרן 'עם ישראל חי'".

לצפיה בהגרלה כנסו >>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר