החברה המרכזית למימוש זכויות

רה"י הגר"ג אדלשטיין ליו"ר החברה : "אתם עושים חסד גדול"

מספר המשפחות המתמודדות בציבור החרדי עם נושאים בריאותיים הוא גדול והצרכים של המשפחה המתמודדת הם רבים. כל תוספת של קצבת נכות מהביטוח הלאומי או מחברות הביטוח השונות חודש בחודשו יכולה לסייע עד מאוד ולשפר את המצב. השאלה הגדולה היא האם אותם מתמודדים מצליחים לקבל את זכויותיהם לנוכח הבירוקרטיה הקשה (חרדים)

יו"ר החברה, הרב שמאי שזירי במעונו של רה"י הגר"ג אדלשטיין (צילום: באדיבות המצלם)

מי שמלווה את הציבור החרדי במשך שנים רבות בתחום הזכויות הרפואיות בהצלחה וזוכה לברכתם של גדולי ישראל, היא החברה המרכזית למימוש זכויות בראשות הרב שמאי שזירי, אשר הגיע בשבוע האחרון למעונו של הגרי"ג אדלשטיין שליט"א.
הגרי"ג אדלשטיין שליט"א שמע מהרב שזירי על הקשיים הרבים בהן נתקלות המשפחות, ועל העזרה והסיוע הניתנים לכל אילו על ידי רופאים ומומחים לזכויות שמלווים אותם לכל אורך הדרך עד שניתן לברך על המוגמר לאחר אישור הזכויות באופן רשמי.
ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין שליט"א התעניין על יחס גופי הממסד למשפחות הציבור החרדי, ושמע על קשיים של אברכי כולל ואמהות עקרות בית לעמוד בתנאי הזכאות, וכיצד מסייעים להם הלכה למעשה להתגבר על אילו ולקבל את הקצבאות.
יש כל כך הרבה ארגונים שמסייעים, אבל בזכויות רפואיות צריך מומחיות מיוחדת, ניסיון וידע, ורופאים מלווים. לכל אילו ניתן מענה בחברה המרכזית למימוש זכויות כבר למעלה משבע עשרה שנים. אומר הרב שמאי שזירי.

"זהו חסד גדול מה שאתם עושים" אמר ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין שליט"א "עוזרים למשפחות, שה' יעזור שתהיו שליחים טובים, ברכה והצלחה".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר