זה מטורף!!

הגרלת החלומות חוזרת: תרמו לסיוע לנעדרים ותוכלו לזכות בדירה יוקרתית

קרן 'עם ישראל חי' תקיים זאת השנה החמישית ברציפות הגרלה על דירה בשווי מיליון דולרים הצופה להר הבית בירושלים • גם השנה הוצב יעד חשוב ומשמעותי לכספי התרומות שיגויסו – הצלתם של נעדרים (הגרלה)

חיפושים באזור מירון (צילום: קרן עם ישראל חי)

קרן עם ישראל חי ממשיכה זאת השנה החמישית במבצע הגרלת הדירה המיוחד שלה, שמטרתו גיוס כספים לטובת מטרה חשובה, כאשר הפרס הגדול למשתתפים הוא דירה בשווי מיליון דולרים הנמצאת בירושלים וצופה אל הר הבית.

בשנה שעברה סייעה הקרן במסגרת ההגרלה לחקלאים שבחרו לשמור את השמיטה כהלכתה ולפני שנתיים אלו היו עסקים שהתקשו להתמודד עם הנטל הכלכלי שהתלווה לתקופת הקורונה הקשה. השנה, לצד המשך התמיכה באותם גופים ובגופים נוספים, מקדישה הקרן את עיקר המאמצים של ההגרלה לטובת הקמת מרכז לחיפוש נעדרים באזור הצפון.

ההחלטה מגיעה על רקע הפעילות האינטנסיבית שנעשתה במהלך החודשים האחרונים על ידי יחידת הכלבנים לישראל – יכ"ל – בראשות מייק בן יעקב, שניהלה חיפושים נרחבים אחרי הנער הנעדר מוישי קליינרמן. המטרה היא לתת את התנאים הנדרשים ליחידת המחפשים המקצועיים, לצד המתנדבים הרבים, על מנת להציל חיים ולהגיע במהירות האפשרית לאנשים הנמצאים במצוקה.

לרכישת כרטיסים והטבת 1+1 לחצו כאן >>

אז מה צריך לעשות כדי להשתתף בהגרלה הגדולה השנה ולהשתתף בסיוע למטרה החשובה? גם השנה תמורת 600 שקלים תוכלו לקבל כרטיס להגרלה כאשר בימים הבאים ישנו מבצע שבו כל מי שיקנה כרטיס אחד יקבל כרטיס נוסף. לרגל השנה החמישית הפעם ישנן גם חמש הגרלות בונוס עם חמישה זוכים בסופ"ש בפנסיון מלא בכל מלון בארץ לבחירתכם או שובר קניות למוצרים לבית, שניהם בשווי 4000 שקלים.

מנכ"ל קרן עם ישראל חי שמואל סקט: "אני נרגש לקראת השנה החמישית ברציפות בה אנו פועלים על מנת לעשות טוב בעם ישראל. גם השנה המטרה שנבחרה היא חשובה מאין כמותה. אנו פועלים כל השנה לסייע ככל הניתן למי זקוק לכך אבל עכשיו ישנה הזדמנות לתורמים היקרים גם לבוא על שכרם בדמות זכייה באחד מהפרסים אותם אנו מציעים בהגרלה וכמובן בראשם הדירה המפוארת בירושלים עם הנוף עוצר הנשימה".

אז גם אם ניסיתם בשנים עברו וגם אם אתם שומעים על ההגרלה לראשונה, הזדרזו וקנו כרטיסים להשתתפות ותוכלו לקחת חלק במיזם חשוב ואולי לזכות בפרס הגדול של דירה הצופה אל המקום הקדוש ביותר לעם היהודי. חבל לחכות לרגע האחרון, חבל להסס. תמורת סכום לא גדול תוכלו להשתתף בהגרלה שבה רק מרוויחים.

לרכישת כרטיסים והטבת 1+1 לחצו כאן >>

זוכה יחיד בדיר יוקרה בשווי מיליון דולר בירושלים • הדמיית הדירה (AYC)
הנוף מדירת היוקרה בירושלים (AYC)
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר