מתחילים ברגל ימין

שש הנקודות שאנחנו חייבים לקחת מאלול לשנה טובה

לו רק ידעו אותם אברכים שהסתערו בתחילת הזמן על לימודי הרבנות והדיינות שיש דרך קיצור ליעד שהציבו לעצמם, לו רק ידעו אותם אברכים עובדים שנפשם כמהה לדפי הגמרא, שיש עבודה מתגמלת שתותיר אותם בעומקה של הלכה • שש נקודות ושיטה לזמן חורף (לימודים)

95% הצלחה בשיטת 6 הנקודות (צילום: באדיבות המצלם)

זמן אלול הסתיים והחורף החל, ומי יודע כמה מאות ואולי אלפי אברכים התחילו אותו בהחלטה נחושה להתחיל, לסיים, או למצער, להתקדם סוף־סוף בלימודי הרבנות או הדיינות אותם החלו/יתחילו ללמוד ביוזמה פרטית עם החברותא ואפילו לבד.

זמן חורף החל ויש גם את אלו שכבר לא התחילו את הזמן עם כולם. טרדות הפרנסה טרדו גם אותם. אף אחד לא יכול לשפוט אותם. אבל עוד רואים אותם ממהרים אחרי העבודה לכולל כדי לתפוס עוד כמה שעות לימוד בטעם המיוחד של הימים הנוראים, זמן של קרבת אלוקים לי טוב.

אם תשאלו אותם, הם היו מעדיפים להישאר באוהלה של תורה, או לפחות למצוא מקצוע שיאפשר להם להתפרנס מבלי לעזוב את הספרים הקדושים. אבל אתם לא שואלים וממילא הם יושבים ולומדים בניסיון להישאר עוד קצת בתוך מקור וסיבת חיותנו.

רוצים לדעת עוד על שיטת שש הנקודות ועל סיכויי ההצלחה שלכם? לחצו כאן עכשיו >>

התופעה הזאת חוזרת על עצמה בכל שנה חדשה. בכל זמן חדש ואין בה כל חדש. מתוך מאה אברכים שיתחילו במרץ ללמוד בכוחות עצמם לימודי רבנות, לא רבים יגיעו למבחני הרבנות הראשית. מעטים יצלחו אותם במועד א'. ולימודי דיינות מאן דכר שמיהו? כמות החומר שיש ללמוד, המורכבות וההכנות למבחנים עלולות לשבור גם אברכים חזקים ומתמידים.

ואותם שכבר החלו לעבוד ולא ויתרו על כמה שעות לימוד בכולל, יישברו עם הזמן. הכוח הסגולי של אלול התפוגג בבוא השגרה שאחרי חודש החגים רם המעלה והם יישאבו למרדף אחרי הפרנסה תוך געגוע עמוק לימים של לימוד מתוק וקדוש.

אלה האחרונים כמו גם אלה הראשונים, כנראה לא שמעו על שיטת שש הנקודות של מכון תורת המשפט מבית מל"מ. מאות בוגרים סיימו בשנים האחרונות בהצטיינות רבה לימודי רבנות, דיינות וטוען רבני. מהם שהתמנו לרבנים ומורי הוראה בפועל. מהם שהחלו את דרכם בדיינות בהרכבים כאלה ואחרים ומהם שמתפרנסים בכבוד כטוענים רבנים. מקצוע שמאפשר להם תורה ופרנסה במקום אחד. הם עדיין לנים בעומקה של הלכה כחלק מהעבודה שמעניקה להם פרנסה ביד רחבה (26 אלף שקל בממוצע!).

השיטה שמקצרת את שנות הלימוד הנדרשות, שקרוב למאה אחוזים מהלומדים באמצעותה עברו את מבחני הרבנות בציונים גבוהים ובהצטיינות יתרה כבר בפעם הראשונה, מבוססת על שש נקודות שפותחו בידי ר"מים ומגידי שיעורים בעלי ניסיון רב בהוראת הלכה והיא מאפשרת לכל מי שמוכן להשקיע בלימודיו להגיע להישגים ניכרים בתוך פרק זמן קצר. אגב, את השיטה ניתן להעתיק לכל תחום לימודים שדורש לימוד וזכירה של פרטים רבים. כך שגם מי שלא יבחר לכהן כרב יפיק מלימודיו אלה תועלת עצומה.

--

רוצים לדעת עוד על שיטת שש הנקודות ועל סיכויי ההצלחה שלכם? לחצו כאן עכשיו >>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר