הדיגיטל החרדי:

"גידול של 50% בחברות כלליות שפרסמו לחרדים דרך הדיגיטל ב-2022"

סוכנויות ביטוח, בנקים, חניות דיוטי פרי ואפילו חברות קוסמטיקה – חברות רבות במשק גילו השנה את פוטנציאל השוק החרדי דרך פרסום בדיגיטל מותאם * דוד גלפרין בעלים של 'גיל דיגיטל': "זו מגמה שהולכת וגדלה מתוך הבנה שציבור חרדי ענק נמצא היום בדיגיטל. אנו מביאים את המומחיות בהבנת הקהילות השונות והתאמת המסרים והפלטפורמות הנכונות" (דיגיטל)

גידול עצום בשימוש בדיגיטל במגזר החרדי (צילום: באדיבות המצלם)

שנת הכספים 2022 קרובה לסיום ובתחום אחד כבר אפשר להצביע על מגמה ברורה: יותר ויותר חברות במשק הישראלי גילו את פוטנציאל השוק החרדי דרך הפלטפורמות הדיגיטליות השונות ובחרו לפרסם דרכן. מדובר בחברות גדולות המפרסמות דרך קבע לציבור הכללי באפיקים הרגילים ובשנה האחרונה גילו את כוח הקניה החרדי דרך אמצעי הדיגיטל כמו ווצאפ, מיילים, אתרים וקבוצות ייעודיות בפייסבוק.

"אנחנו מדברים על גידול של 50% בחברות המוגדרות 'חילוניות' שבחרו ב-2022 לפרסם לציבור החרדי", אומר דוד גלפרין בעלים של 'גיל דיגיטל' המובילה בפרסום ושיווק דיגיטלי לציבור החרדי. "חברת ביטוח כמו AIG שבעבר פנתה למגזר החרדי רק דרך סוכנים, פונה היום בצורה ישירה דרך גיל דיגיטל. חברה נוספת כמו 'שקם אלקטריק דיוטי פרי' שהייתה ערה לכמות הגבוהה של החרדים הטסים הצליחה להגיע לציבור חרדי גדול דרך הדיגיטל. כך גם חברות קוסמטיקה ולייף סטייל כמו חלי ממן, קווין בי, גאיה קוסמטיקה ועוד".

הגידול מגיע על רקע נתוני מחקר המצביעים על צמיחה הולכת וגדלה של קהל חרדי הנמצא בפלטפורמות דיגיטליות שונות, מה שמוביל חברות רבות לפרוס את עוגת הפרסום שלהן גם לדיגיטל החרדי. "לדיגיטל יש היום מקום של כבוד בפריסות פרסום שנתיות. יותר ויותר חברות ומנכ"לים במשק מגלים התעניינות רבה בדיגיטל החרדי. אני מאמין בש-2023 תהיה צמיחה משמעותית יותר בתחומי הקמעונאות, הפיננסית, הלייף סטייל, הלימודים, הנדל"ן ועוד" אומר גלפרין.

יתרונות הדיגיטל ברורים. מלבד ההתאמה לצרכן המדויק, הפרסום הוא מדיד, נתון לשינוי, דינמי ומגיב מהר. שם המשחק הוא ההבנה בקהל החרדי ובקהילותיו השונות. גלפרין מסביר: "בגיל דיגיטל יש אנשי מקצוע חרדים המכירים את הניואנסים החרדיים ומצד שני שוחים היטב בעולמות הדיגיטל על כל היבטיו. בנוסף, אנחנו מכירים וחיים את הקהילות הדיגטליות שנוצרו, כמו קהילות נשים בעלות עסקים, קבוצות ווצאפ ייעודיות לתחומים שונים,רשימות תפוצה במייל של משפחות חרדיות, משפיענים ומשפיעניות חרדים ועוד, וכך אנו יוצרים פעילות פרסומית ללקוחות בצורה יצירתית".

ההבנה באורח חייו של הציבור החרדי מובילה ליצירת אסטרטגיה נכונה ללקוח, לדוגמה, חברת AIG דיברה על חיסכון בכל שלב בחיים כמסר מוביל. גם שפת הפרסום דורשת התאמת ויז'ואלים 'כשרים' שפה וניסוח חרדיים, וכמובן דיוק קהל היעד ופריסת מדיה בפלטפורמות רלוונטיות.

גיל דיגיטל מבית "גיל גרופ" היא חברת שיווק הדיגיטל הגדולה במגזר החרדי, ומספקת מענה 360 ללקוחות הרוצים נראות ותוצאות מוכחות בשטח. הסינרגיה בין חטיבות התקשורת והמדיה האחרות של "גיל גרופ" לצד עבודה מקצועית וחדשנית יוצרת בידול ורמה אחרת ללקוחות.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר