סוף סוף יהיה לך נחת

מעוניינים במקצוע מבוקש ומתגמל תוך תקופה קצרה? ההרשמה בעיצומה

"לאחר שלמדתי בהרבה מקומות, רק ב'מכון ארנברג' גילו לי את הסוד המקצועי לעשות את זה מדויק" -דברי ר' ישראל גאולה בוגר המכון (לימודים)

ר' ישראל גאולה (צילום: מכון ארנברג)

ר' ישראל גאולה מבוגרי מכון ארנברג מספר: "22 שנים אני עוסק במקצועות החינוך הטיפול והייעוץ. למדתי בהרבה מקומות, השקעתי הון תועפות בלימודי ייעוץ הנחיה וטיפול.

לפני כ-4 שנים אשתי נחשפה למודעה על פתיחת קורסים במכון ארנברג, "ישראל, אולי תנסה, כבר למדת בכל כך הרבה מקומות ואין לך נחת ושביעות רצון! שמע בקולי לך ל'כנס פתיחה ליום פתוח" אולי ימצא חן בעיניך וסוף סוף יהיה לך נחת?!" שמעתי בקולה ועד היום אני מברך ומודה לה' על כך.

ר' ישראל גאולה בתוכנית רדיו ב'קול ברמה'

הבנתי שזה המקום שבו אצליח לקבל את מה שהיה חסר לי עד כה! ד"ר ארנברג נותן לנו מהידע והניסיון הקליני שלו, לא חוסך שום פרט, הכל על השולחן.

במהלך הקורס תרגלנו טיפולים בקליניקה, החל מקבלת שיחת הטלפון הראשונה ועד סיום הפגישה הראשונה, זו הייתה אחת ההחלטות המשמעותיות שעשיתי בחיי, אני מרגיש שהחיים שלי מתחלקים ל2, החלק הראשון עד הקורס, והחלק השני לאחר הקורס.

בוגרי המכון עם ד"ר ארנברג הפכנו למשפחה אחת גדולה, מדי פעם אני מתקשר לד"ר יעקב ארנברג להתייעץ ולקבל חוות דעת מקצועית, אני מקבל מענה מדויק בסבר פנים ובשמחה רבה. מעודדת העובדה שיש לך 'אבא' ושיש ליווי מתמשך, ולא מסיים קורס, ואין מי שילווה או ינחה אותך.

מאז סיום הלימודים ב"ה זכיתי לפתוח 2 קליניקות טיפול, להעביר סדנאות/חוגי בית, הפכתי למרצה מבוקש, כיום יש לי פינה קבועה ברדיו מורשת. אני זוקף זאת בהחלט לזכות מכון ארנברג.

אם גם אתם חווים את ההרגשה הזו שאתם מקשיבים לחבר שמתלונן על אשתו, או אישה על בעלה, ואתם מייעצים על הדרך לכל העולם, המשפחה, חברים, מרגישים תסכול או פספוס שכל היכולות הללו לא מגיעות לידי מימוש, הנה הזדמנות לממש את השליחות וגם לפתוח עסק מכובד! מקומכם אתנו!

'מכון ארנברג' שם לו למטרה להכשיר תוך זמן קצר יחסית תלמידים מעולים מהמגזר החרדי בתחומי ההנחיה והאימון במקצועות המשפחה כגון: ייעוץ נישואין, נ.ל.פ. והדרכת כלות. הקורסים מועברים על פי הדרכתו של הרב שמחה כהן נשיא המכון. פיתחנו 'תוכנית לימודים' מקיפה מאוד (כ 130 נושאים), הנותנת הכשרה מקצועית וממוקדת ביותר.

התוכנית כוללת 'פרקטיקום' התלמידים יושבים על "כיסא המטפל" ומקבלים 'סופרויז'ן' (הדרכה אישית) מראש המכון, הדבר מאפשר לתלמידים להגיע עם מוכנות גבוהה ליציאה לשטח ופתיחת 'קליניקה' פרטית. יש לציין כי מעל 60% מהבוגרים פתחו קליניקות, מרצים במכללות, מרצים בתוכניות רדיו ומבוקשים ככותבי מאמרים בעיתונות.

פיתחנו קורסN.L.P 'פרקטישינר /מאסטר - ברוח היהדות' לטובת יועצים או מטפלים המעוניינים להרחיב את "סל שיטות הטיפול" ולכאלו המעוניינים לעשות מפנה משמעותי והעצמה אישית בחייהם הפרטיים. לגברים יפתח קורס פרקטישינר בהנחיית ר' שמואל מינקוב (מאסטר טריינר) מרצה מבוקש במכללות. לנשים יפתח פרקטישינר ומאסטר בהנחיית הגב' גולדשמיד (מאסטר טריינר) מרצה וותיקה בתחום. למסיימים בהצלחה תוענק תעודת הכשרה בינלאומית מהגבוהות בעולם. הלימודים מוכרים על ידי 'הלשכה הישראלית ל-N.L.P ' והתלמידים יוצאים עם תעודות הסמכה ועם חותמת בינלאומית.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר