בהשתתפות רבנים וראש העיר:

ISA GROUP השיקה את פרויקט היוקרה 'צפת אסטייטס' בעיר העתיקה

באירוע השקה יוקרתי ב'חאן' העתיק של צפת, בהשתתפות רב הכותל והמקומות הקדושים הרב שמואל רבינוביץ שליט"א, ראש העיר צפת מר שוקי אוחנה, יזמים, מתכננים ושותפים לדרך, הושק פרויקט היוקרה החדש של ISA GROUP בצפת העתיקה באחד ממתחמי המגורים הנדירים שנותרו באזור העיר העתיקה של צפת (נדלן)

אירוע פרויקט היוקרה /צפת אסטייטס' של קבוצת ISA GROUP (צילום: באדיבות המצלם)

באירוע ההשקה שכלל הקרנת הפקת מולטימדיה מרהיבה ייחודית לערב זה, נחשף פרויקט היוקרה השני בסדרת העילית 'אסטייטס' של חברת ISA GROUP, כאשר הפרויקט הראשון בסדרה הוא ג'רוזלם אסטייטס במתחם ההיסטורי שנלר, בירושלים. באירוע השתתף אדריכל הפרויקט מר יואל פייגין, ממשרד האדריכלים פייגין שתכננו את הפרויקט ג'רוזלם אסטייטס בירושלים וכן את פרויקט צפת אסטייטס.

סמנכ"ל השיווק בחברת ISA GROUP אסף בויאר, פתח את האירוע וציין בדבריו את החשיבות שרואה ISA GROUP בקידום פרויקטים בהיקפים שונים בכל רחבי ישראל, כמו פרויקט יוקרה מקורי וייחודי זה בבירת הגליל צפת, וציין את הרגש וההתלהבות של רוכשים יהודים בכל העולם, ברכישת נכס במקום נדיר וייחודי בלב עיר הסוד צפת ומול הר מירון וציון הקודש של רשב"י.

ראש העיר מר שוקי אוחנה בירך את היזמים והציג את חזון העתיד של צפת, היסטוריה לצד תשתיות חדשות, שמירה על הקסם הצפתי לצד התפתחות מואצת, וקרא ליזמים נוספים להגיע לצפת ולזהות את הפוטנציאל הגלום בה מבחינה היסטורית, אומנותית ובינלאומית.

רב הכותל והמקומות הקדושים הרה"ג שמואל רבינוביץ שליט"א נשא דברי ברכה והזכיר את חשיבותה ומעלתה של צפת והגליל כמרכז רוחני קדוש השואב עדיין מבארות האר"י הקדוש ותלמידיו, והרי הגליל שם טמונים תנאים קדושי עליון, ובמיוחד ציון הרשב"י הקדוש במירון הניבט מול מיקומו של הפרויקט ובוודאי משפיע מקדושתו ואווירתו על כל הסביבה.

עקיבא זוריבין יו"ר ISA GROUP ציין בנאומו את ההתרגשות המיוחדת בהשקת פרויקט היסטורי כזה בעיר צפת.

"ככל שעובר הזמן", סיפר זוריבין, "אני מגלה יותר ויותר איך צפת קשורה ומחוברת לכל יהודי ויהודי בעולם דרך ההיסטוריה המיוחדת שלה וכי כל אחד ואחד מרגיש זיקה ישירה לניחוח המיוחד של העיר מימים ימימה. לאורך הדורות, מקובלים, חסידים, משוררים, רבנים, אמנים ונגנים, כולם נקשרו בנשמתם בצפת. גם אנחנו היזמים מרגישים שאנחנו נקשרים לעיר הזאת המשלבת היסטוריה מרשימה עם תנופת התקדמות סוחפת"

לדברי זוריבין ISA GROUP תיישם בצפת את הניסיון, הידע וההבנה המיוחדים שרכשה בירושלים ותמשיך בצפת את מותג היוקרה שלה 'אסטייטס'. לדבריו, "ג'רוזלם אסטייטס בירושלים הפכה להיות נקודת ציון מיוחדת המעשירה את ירושלים ואף הפכה להיות שם דבר בקרב העם היהודי ברחבי העולם כולו".

בסיום דבריו הודה זוריבין לראש העיר ולכלל גורמי התכנון וההנדסה על שיתוף פעולה מוצלח ושיתף בחזון הצמיחה והפיתוח בצפת "כחלק מהחזון, לקחנו על עצמנו לפתח שטח נוסף לטובת העיר בצמוד לפרויקט, בהשקעה של מיליוני שקלים. שטח שיהיה כולו תרומה אמיתית לתושבי העיר, למקום, ולחזות העיר"

במשרד הפרסום 'פרונט' המלווה את הפרויקט מסכמים את השקת פרויקט היוקרה החדש ואומרים; "אנו גאים ללוות את קבוצת ISA כבר שנים ארוכות, נלהבים ונרגשים לקחת חלק בכל פרויקט מחדש המביא בשורה ייחודית שאין דומה לה בעולם הנדל"ן, ISA GROUP בונים עולם חדש, ועכשיו בפרויקט יוקרה נוסף בסדרת 'אסטייטס' המבוקשת ומוערכת בעולם היהודי, בעיר העתיקה של צפת".

צפו בגלריה:

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר