מקראות שלובות:

פעם בדור: המהפכה שכבשה את עולם הספר התורני

מכון "מקראות שלובות" אשר מוביל את מהפכת לימודי הנ"ך מאפשר להזמין את הספרים הראשונים בסדרה במחירי השקה לזמן מוגבל • כל מה שלא ידעתם על המהפכה שכבשה את ארון הספרים התורני (תנ"ך)

אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

אם יש משהו משותף בין זוגות צעירים העמלים בתורה לבין זוגות צעירים העמלים לפרנסתם, זה כנראה הדבר הבא: שניהם מייחלים לכך שש"ס מבואר כמו "שוטנשטיין" או "מתיבתא" יפאר את סלון ביתם. אצל רובם החלום הזה לא יתגשם, גם בגלל שכבר יש להם ש"ס בבלי או ירושלמי "פשוט" שקיבלו בין המתנות לחתונה - ובעיקר בגלל המחיר האסטרונומי של הש"סים המבוארים.

אם הם רק היו יודעים לפני כשני עשורים שאלו יהיו מחירי הש"סים המבוארים במשך שנים רבות כל כך, ושהם לעולם לא יהיו במבצע או במחיר מוזל, סביר להניח שהיו ממהרים לרכוש את הספרים הנ"ל.

ובכן, את הרכבת ההיא הם אולי פספסו. אבל את המהפך בנ"ך? את זה הם לא הרשו לעצמם לפספס.

בשקט בשקט, ללא רעשי רקע תקשורתיים ומהלכי יח"צ גאוניים, יצר בשנים האחרונות מכון "מקראות שלובות" מהפך של ממש בעולם הספר התורני.

לטעימה מסדרת נביאים ראשונים ולרכישה במחיר מיוחד ומשלוח חינם לחצו כאן>>>

תחת הכותרת "להבין נביאים וכתובים ברמה אחרת" ירד לדפוס הנ"ך המהפכני אשר כולל ביאורים מורחבים ובהירים על תוכן הפרקים, מילים ומושגים והעמקה בנושאים השונים, המבוססים על גדולי מפרשי המקרא.

בדומה לש"סים המבוארים, גם "מקראות שלובות" משלב את הפירוש לצד מילות המקרא. הפירוש מנוסח בשפה קלה ובהירה שכל לומד יוכל להבין - וכמובן כולל הפניה לערות ביניים עמוקות ביותר לקהל העיוני יותר.

סדרת "מקראות שלובות" זכתה באופן נדיר להסכמות נלהבות מרבני כלל העדות והחוגים מכל קצוות הקשת בעולם היהודי בארץ וברחבי תבל. חסידים, ליטאיים, ספרדיים, דתיים וכמובן גם הרבנים הראשיים לישראל.

סדרת "מקראות שלובות" מצאה מקום של כבוד בבתי גדולי הרבנים, אך לא רק. אופן ההנגשה הייחודי של המקרא הפך את הסדרה למוצר בסיסי בכל בית יהודי ומפאר את הסלון של כל מי שחשקה נפשו בהבנת הנביאים והכתובים כנדרש.

על מנת להבין עד כמה הובילה סדרת "מקראות שלובות" למהפך בעולם הספר התורני, יותר ממומלץ להיכנס לאתר הרשמי של מכון "מקראות שלובות". תחת הכותרת "הכל מונ"ך לפניכם!" מאפשרת הנהלת המכון לבחון את עצמכם ולגלות עד כמה אתם מכירים את הנ"ך.

את המהפך של מקראות שלובות חש עולם התורה מזה תקופה, ומיקומו בארוך הספרים של כל בית יהודי מובטח. השאלה היא רק כמה זמן ייקח עד שהסדרה הזו תגיע גם לארון הספרים שלך. האם זה יקרה עכשיו ויאפשר לך לרכוש את הסדרה במלואה במחיר השקה חלומי, או שזה יקרה בעתיד הלא רחוק במחיר מלא.

לטעימה מסדרת נביאים ראשונים ולרכישה במחיר מיוחד ומשלוח חינם לחצו כאן>>>

המבצע הנדיר לרוכשים כעת את סדרת "מקראות שלובות"

במכון "מקראות שלובות" ערים לביקושים העצומים לסדרת הנ"ך המבואר ובאופן תקדימי הכריזו כי יאפשרו לכל בית יהודי לפאר את הסלון עם הסדרה המבוקשת בעלות מוזלת.

על המהלך הכריזו במכון עם סיום ההדפסה השנייה של הכרכים הראשונים בסדרה, הכוללים שישה פרקים מרכזיים בנביאים וכתובים, וזאת תוך כדי עמלם על הוצאתם לאור של הכרכים הבאים בסדרה.

בהודעת המכון לא צוין המועד האחרון למבצע, למעט הפרט כי מדובר במבצע לזמן מוגבל מאוד וכי המכון רשאי לבטלו בכל רגע נתון.

על פי ההודעה, מי שירכוש כעת את הסדרה המלאה (הכוללת כאמור שישה כרכים, נכון למועד זה), יקבל אותה ב- 130 ש"ח בלבד, במקום 300 ש"ח ברכישת כל כרך בנפרד.

מנצלי המבצע יהנו גם ממשלוח חינם עד הבית, מה שחוסך לרוכשי מארז "מקראות שלובות" עוד עשרות שקלים.

אתם עדיין כאן? פשוט תלחצו על הקישור הזה ותגשימו לעצמכם חלום. כעת זה קל מתמיד, ואתם ממש לא רוצים לפספס את ההזדמנות הזו.

לטעימה מסדרת נביאים ראשונים ולרכישה במחיר מיוחד ומשלוח חינם לחצו כאן>>>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר