משחקים וזוכים

שעשועון הרשת החרדי מעלה הילוך והופך לוויראלי במיוחד

המשחק רב-השלבים של "שקם אלקטריק דיוטי פרי" רק התחיל את השלב השני בתהליך, וכבר הפך לשיחת היום בקרב הטסים לחו"ל • תעופו על זה כשתגלו שבנוסף לחוויה המאתגרת גם תקבלו 10$ הנחה לכוולללם • ומי השחקנים שיהנו מהטבה בשווי 200 $? • סקירה מיוחדת (צרכנות)

השעשועון (צילום: באדיבות המצלם)

שעשועון טריוויה מאתגר ותלת-שלבי, קופון לכל שחקן ומתנות שוות מאוד לשחקנים שיביאו הכי הרבה שחקנים חדשים: "שקם אלקטריק דיוטי פרי" המפעילה את מתחם החשמל והאלטרוניקה בדיוטי פרי הפתיעה לפני כחודש צעירים חרדים רבים, עם השקת שעשועון הטריוויה הויראלי "מניפים את הדגל" - אך מתברר שזה לא הכל.

תחת הכותרת "עולם המשחקים של שקם אלקטריק דיוטי פרי" חושפת כעת רשת החשמל והאלקטרוניקה שני משחקים נוספים אשר הגישה אליהם תתאפשר בקרוב לכל צרכן חרדי.

משחקי הרשת הוויראליים של שקם אלקטריק דיוטי פרי רואים לראשונה את הצרכן החרדי באור ייחודי ומרכזי, כיאות לציבור המהווה אחוז ניכר מהטסים לחו"ל ונמנה בין לקוחותיה הנאמנים של שקם אלקטריק דיוטי פרי. כזה ששווה לפתח עבורו משחקים אינטראקטיביים המשלבים ידע נרחב על המצפה להם ביעדים המובילים בעולם.

חנות שקם אלקטריק DUTY FREE נפתחה בתחילת שנת 2021 והיא החנות המובילה בתחומה במגוון, בשירות ובאיכות המוצרים אותם היא מציעה לקהל לקוחותיה. בחנות שקם אלקטריק DUTY FREE מוצגים מגוון רחב של מוצרים במחלקות המתמחות בתחומים שונים: מחשבים, סמארטפונים, אלקטרוניקה ומגוון מוצרי חשמל קטנים לבית ולמטבח.

המוטו "בטוח שקנית טוב" הוא העיקרון המנחה את שקם אלקטריק DUTY FREE ומייצג יותר מכל את תחושת הביטחון שהחנות מעניקה ללקוחותיה היודעים כי הדלת תמיד פתוחה עבורם בכל שאלה ובעיה.

מכירים עולם? קבלו 10 דולר הנחה

שחקן אשר מצליח להשיג את מספר הנקודות הנדרש, נהנה בסוף התהליך מהטבה שווה שנוחתת אצלו בתיבת הדוא"ל - קופון 10 $ הנחה בקנייה מעל 100$

מדובר בהטבה משמעותית שמהווה תקדים לטובת הצרכן. נכון לרגע כתיבת השורות, מדובר בכ- 35 ש"ח הניתנים לצרכן ללא כל תנאי והטבה.

את הקופון תוכלו לממש בשקם אלקטריק דיוטי פרי. בדיוק כמו כסף מזומן.

שעשועון תלת-שלבי

שעשועון הדיגיטל המצליח, אשר פותח ביוזמת סוכנות הדיגיטל החרדי 'גיל דיגיטל', לא מתחיל ומסתיים ביום אחד.

אחרי השלב הראשון והמרתק - משחק הטריוויה מניפים את הדגל - הושק המשחק השני מתוך שלושה: "זהו את עיר הבירה".

במשחק שייפתח בקרוב לשחקני שעשועון הדיגיטל החרדי של שקם אלקטריק דיוטי פרי תיבחנו על הידע הגיאגורפי שלכם. המשחק הזה יאתגר אתכם. גם אם אתם בטוחים שאתם יודעים מה העיר בירה של כל מדינה, מה תעשו כשנשאל אתכם מה העיר בירה של גאורגיה? ואיפה בדיוק קבור החתם סופר?

בשלב השלישי והאחרון לשעשועון הדיגיטל החרדי של שקם אלקטריק דיוטי פרי מבית 'גיל דיגיטל', תיבחנו באופן מתקדם יותר, והפעם על מפה אינטראקטיבית.

במשחק "איפה אני על המפה?" תידרשו לזהות את מיקום המדינה על המפה. מדובר בהחלט בדרגת קושי קשה, אבל החוויה מתוגמלת כידוע. גם עד 10 $ לרכישה מעל 100$ + מתאם אוניברסלי בשווי 25$, וגם הדבר הבא:

יש לכם הרבה עוקבים? המשפחה גדולה? ייתכן שתזכו בעוד 200 דולר

הבאזז העצום של שעשועון הדיגיטל החרדי המצליח מבית שקם אלקטריק דיוטי פרי נעוץ בין היתר באפקט הרשת החכם.

כל שחקן בעולם המשחקים של שקם אלקטריק דיוטי פרי מקבל קישור אישי להזמנת חברים ובני משפחה לשחק בשעשועון הוויראלי. השחקנים שיביאו את מספר השחקנים הגדול ביותר צפויים לקבל הודעה על זכייתם במתנה בשווי 200 $ שתישלח ישירות אליכם הביתה על ידי שקם אלקטריק דיוטי פרי.

כן שמעתם נכון. מתנה בשווי של יותר משבע מאות שקלים (נכון לרגע כתיבת השורות) לשחקנים המובילים שנהנים מהכוח שלהם כמשפחה גדולה ו/או עוקבים רבים בסטטוס וברשת החברתית.

אז יאללה, תתחילו לעוף >>>

בין המותגים הנמכרים בחנות תוכלו למצוא את המותגים XIAOMI, Asus, Samsung, Dell, Apple Lenovo, Dyson, Ninja, HP Razer, DJI, Go- Pro, Nintendo,Sauter, kenwood ועוד...

מדי יום ולאורך השנה מציעה החנות מבצעים אטרקטיביים במיוחד ללקוחותיה המלווים בהנחות משמעותיות ובאפשרות לתשלום במזומן ובכרטיסי אשראי ובפריסה נוחה של תשלומים.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר