"כשרות מהודרת למהדרין שבמהדרין"

רבה של נתיבות רבי פנחס כהן בסיור במשחטה בהשגחת בד"ץ 'בני ציון'

רבה של נתיבות הגאון הגדול רבי פנחס כהן שליט"א, קיים בימים האחרונים סיור נרחב במשחטת בכשרות בד"ץ 'בני ציון' הנמצאת תחת פיקוחו של הגאון הגדול רבי בן ציון מוצפי שליט"א. לסיור התלוו הגאון רבי יורם בן סעדון רב ומפקח בכשרות 'בני ציון' (חרדים)

הרב פנחס כהן בסיור במשחטה (צילום: באדיבות המצלם)

במהלך הסיור הציג הרב בן סעדון בפני רבה של נתיבות, את החומרות וההידורים הנהוגים בכשרות 'בני ציון' על פי הבית יוסף והרמ"א והפוסקים בדורות האחרונים. כמו כן, הוצגו בפני הגאון הגדול שליט"א, נהלי העבודה בבד"ץ 'בני ציון' שנועדו להבטיח כי החומרות וההידורים ישמרו לאורך כל הדרך מהשלב שבו הבהמה מגיעה אל המשחטה ועד לשלב שבו הלקוח רוכש את הבשר ומקבל אותו לביתו. במהלך הסיור האריכו רבה של נתיבות ורב הכשרות בשיחה על הלכות כשרות הבשר.

בתום השיחה והסיור המעמיק במשחטה, אמר רבה של נתיבות הגאון הגדול רבי פנחס כהן שליט"א: 'כשרות בד"ץ 'בני ציון' היא למהדרין מן המהדרין' הוא ציין שראה בעיניו את הכללים וההידורים מבוצעים הלכה למעשה בכל השלבים של השחיטה, הבדיקה, וכל התהליך של הכשרת הבשר עד לאריזתו בפיקוח על כל שלב ושלב שיעשה בהתאם להוראות המחמירות של הבד"ץ ובפיקוח הדוק של המשגיחים השוחטים והבודקים שכולם יראי שמים, וכולם מקפידים על כל ההוראות ומיישמים אותם בשטח ודואגים שהבשר יהיה כשר למהדרין מן המהדרין.

הרב פנחס כהן בסיור במשחטה (באדיבות המצלם)

את הבשרים בכשרות בד"ץ 'בני ציון' ניתן להשיג בסניפי רשת הקצביות בוצ'רי, הרשת מציעה לציבור הרחב בשר איכותי וטרי בכשרות מהודרת ובהקפדה על כל החומרות וההידורים למהדרין מן המהדרין, בכשרות בד"ץ בני ציון.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר