המסע ההיסטורי לאוקראינה

הרבי מבעלז: אנו נמצאים כעת בגלות בארץ ישראל

המסע ההיסטורי של חסידות בעלז לאוקראינה: האדמו"ר מבעלז יצא הבוקר בלווית כ-1000 מחסידיו למסע המיוחד. בשעות הצהריים, השתטח האדמו"ר עם חסידיו על קברי אבות החסידות וביקש מהם להעתיר בעד עם ישראל: "לדאבונינו אנו נמצאים בארץ ישראל בגלות בין יהודים" אמר הרבי מבעלז (חרדים, חסידים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(האדמו"ר מבעלז על קברי אבות החסידות)

המסע ההיסטורי של בעלז: הבוקר (שלישי) יצא לדרכו מסע הקודש ההיסטורי בראשות כ"ק האדמו"ר מבעלז לעיירה בעלזא שבאוקראינה על מנת להשתטח על ציוני זקניו האדמו״רים זצ״ל.

המסע המיוחד נערך לקראת החתונה הגדולה שתתקיים בחודש הבא לנכדו הבכור הבה"ח שלום רוקח, בנו הגדול של הרה"צ אהרון מרדכי רוקח.

בשעה 8 בבוקר, הגיע הרבי מבעלז לנמל התעופה בן גוריון ועלה על טיסת אל על ללבוב, יצויין כי לפני טיסתו כתב כתב האדמו"ר אות בספר התורה של החברה.

בשעות הצהריים, הגיע האדמו״ר מבעלז בראשות למעלה מ-1000 חסידים לבית העלמין בבעלזא שם נישאו פרקי תהילים ותפילות לישועת כלל ישראל.

הרבי מבעלז כותב אות בספר התורה של חברת התעופה אל על, הבוקר

רגע מרגש שהרטיט את ליבותיהם של המוני החסידים התרחש כשהרבי מבעלזא ביקש מאבותיו בתחנונים לשאת תפילה על עם ישראל.

הרבי מבעלז אמר: "לדאבונינו אנו נמצאים בארץ ישראל בגלות בין יהודים בשונה ממה שהיה בעבר בגלות בין הגוים, אנא, נשאו תחינה נרגשת, תעוררו רחמים על בני ישראל בארץ הקודש, על התתי"ם, ישיבות קטנות וישיבות גדולות, כוללים, בתי ספר לבנות בכלל ובפרט ולכל כלל ישראל, שיגאלו מהם בין בגשמיות ובין ברוחניות, ולא יוכלו להרע לבנ"י ולא יוכלו לגזור גזירות רעות ח"ו על לומדי התורה ועובדי ה'".

בהמשך המסע, צפוי הרבי להגיע לציונו של בעל הנועם אלימלך, הטמון בעיר ליזענסק שבפולין, כשבשעות הבוקר מחר (רביעי) ישתטחו החסידים והאדמו"ר בציונו של בעל הדברי חיים מצאנז, שהחתן והכלה הינם צאצאיו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר