מסע המועצת: השתתפות האדמו"ר מויזניץ מונסי מוטלת בספק

מסע המועצת: הלילה התקיימה בארה"ב ישיבה של וועדת ההיגוי האמריקאית לקראת הכינוס הגדול וישיבה במערכת "המודיע" על דרכי ההסברה. הרבי מויז'ניץ מונסי ישתתף? (בעולם)

ישראל כהן | כיכר השבת |
כינוס במשרדי 'המודיע' (צילומים: א בליק)

מסע המועצת; בשעות הלילה (שני) התקיימו בארצות הברית מספר פגישות של עסקני וועדת ההיגוי האמריקאית לסכם את פרטי הכינוס ההיסטורי שיתקיים בשבוע הבא במעמד רבבות ובראשותם של גדולי הדור מרנן האדמו"רים חברי מועצת גדולי התורה שיגיעו במיוחד מישראל על מנת ולזעוק כנגד רדיפת הדת בארץ הקודש וכנגד סכנת גזירת גיוס בני הישיבות.

ישיבה מיוחדת נערכה במשרדי עיתון המודיע בה השתתפו עסקנים ונציגי כלי תקשורת ששוחחו על דרכי ההסברה של המסע הנדיר והכינוס הענק לכלל הציבור היהודי בארה"ב ואף לכלי התקשורת העולמיים.

אמש הגיעה משלחת מיוחדת בראשות הרב שמעון וואלף קליין נאמנו של כ"ק האדמו"ר מבעלזא אל מעונם של כ"ק האדמו"רים מויזניץ מונסי ומסקווירא להזמינם להשתתף במעמד הגדול.

ל"כיכר השבת" נודע כי בויזניץ מונסי מביעים ספק האם הרבי עצמו ישתתף בכינוס וזאת לאור זיקנותו המופלגת וחולשתו אולם ישלח את בניו הרבנים ואת קהל החסידים להשתתף במפגן המחאה.

בתוך כך חברי הוועדה המארגנת בארה"ב ובישראל ממתינים בקוצר רוח ליממה הקרובה בה יוכרע האם יתקבלו האישורים מהמשטרה לגבי קיום הכינוס ב"האנגר" הענק בהדסון ניו ג'רזי המכיל 60 אלף מקומות כששם צפוי להתקיים הכינוס ההיסטורי בראשותם של גדולי האדמו"רים וראשי הישיבות מישראל ומאמריקה.

"זה יהיה מעמד מיוחד שטרם נראה כמותו ושישודר לכל רחבי העולם היהודי", אומרים גורמים בוועדת ההיגוי ובטוחים כי מהמסע המתוכנן ייצא מסר של קידוש ה' כלפי כל העולם ויובהר שלומדי התורה והציבור החרדי מבקשים ודורשים להמשיך לשמור על אמונותיהם ואורחות חייהם בארץ הקודש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר