שגריר בריטניה נועד עם הרבי מבעלזא ונשאל על כהונת אובמה

הרבי מבעלזא נפגש עם השגריר הבריטי מתיו גולד ובחר לשאול אותו דווקא על כהונת נשיא ארה"ב ברק אובמה והאם הוא עדיין מעוניין ליצור פיוס בין העמים במזרח התיכון. צפו בתיעוד מהפגישה (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
השגריר בפגישה עם האדמו"ר (צילום: באדיבות המצלם)

בשעות אחר הצהריים (חמישי) הגיע שגריר בריטניה בישראל מתיו גולד לביקור מדיני מיוחד במעונו של מרן האדמו"ר מבעלזא, בכדי לשמוע ממנו על עמדותיו בנושאים העומדים על הפרק באופן ישיר ובלתי אמצעי.

גורמים המעורים בתיאום הפגישה, סיפרו כי "גולד ביקש לפגוש את הרבי מבעלזא שהינו אחד המנהיגים הרוחניים הבולטים בישראל ובעולם היהודי כולו וכמי שאלפים ורבבות סרים למרותו". אל השגריר נלווה מתורגמן וכן נציג החסידות בכנסת ח"כ ישראל אייכלר.

ל"כיכר השבת" נודע כי השיחה הקיפה את כלל הנושאים המדיניים והביטחוניים, כשבין היתר התעניין האדמו"ר על סכנת מדיניות הגרעין של איראן ואיומה על שלום העולם המערבי ומדינת ישראל, בפרטי המשא ומתן המקרטע בין ישראל לפלסטינים וכן בקשר בין ארה"ב והנשיא המכהן ברק אובמה לבריטניה ולישראל.

האדמו"ר שאל את השגריר (הבריטי) האם בקדנציה השנייה שלו שינה אובמה את יחסו כלפי ישראל, והאם הוא נחוש יותר מהכהונה הקודמת להפעיל לחץ על הצדדים לסיים את הסכסוך בין העמים ולחולל שלום אמיתי בין ישראל לפלסטינים.

בסיום השיחה, בירך הרבי את השגריר שיזכה לעשות חיל ויצליח בכל מעשיו "לטובת בני עמו ולטובת היהודים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר