אומן: תקיפה אנטישמית במקווה

אלמונים נכנסו הבוקר אל המקווה הסמוך לקברו של רבי נחמן מברסלב באומן, וביצעו וונדליזם במקום. אחד המתפללים שנכנס לטבול הותקף על ידם במשך דקות באלימות קשה (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: מני קרויס)

אימה במקווה: בשעות הבוקר המוקדמות (חמישי) מספר אלמונים נכנסו אל המקווה הסמוך לקברו של רבי נחמן מברסלב באומן, וביצעו וונדליזם במקום.

האלמונים איימו תחילה על אחד הטובלים שנכח לבדו במקווה ודרשו ממנו כסף במזומן, משזה לא נענה לבקשתם, הם תקפו אותו עד זוב דם.

אחד מהמתפללים הבוקר בציון, סיפר ל"כיכר השבת" על שהתרחש: "אחד האברכים נכנס למקום בכדי לטבול ולפתע תקפו אותו מספר מקומיים המתגוררים באזור, הם הכו אותו בחוזקה. הם ביקשו ממנו כסף אך לא היה לו ולא היו אנשים באזור כדי שיוכלו להפריד ביניהם. הם תקפו אותו במשך דקות ארוכות בכל חלקי גופו".

"אחר-כך הם שברו את הכיור בתוך המקווה ואת דלת הכניסה", מספר עד ראייה. האלמונים לא הסתפקו בכך והמשיכו במסע האימה וההרס. "הם שברו את הספסלים במקום. הם צעקו לעברינו קללות גנאי ודרשו כסף שוב ושוב". לדבריו, "מדובר במקומיים שפשוט ביצעו תקיפה אנטישמית".

"המקרה הזה עלול היה להסתיים אחרת, הוא יכול היה להסתיים באסון חס ושלום. בזמן הקרוב נגיש תלונה במשטרה, אני מקווה שהמשטרה תשים את ידה על התוקפים", הוא מוסיף.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות