צפו בוידאו

הרופא שהציע תרופה לקורונה, ממיטת חוליו

ד"ר זאב זלנקו, עבר ב"ה בהצלחה ניתוח להוצאת גידול נדיר שהתגלה בגופו • בסרטון שפרסם מבית החולים, הודה לאלו שהתפללו עבורו, וסיים בבדיחה על הסמים שהוא מקבל (עולם)

ד"ר זאב זלנקו בבית החולים (צילום: עצמי)

ד"ר זאב (ולדימיר) זלנקו, חסיד חב"ד שהציע תרופה לנגיף הקורונה, עבר בימים האחרונים ניתוח להסרת גידול נדיר שהתגלה בגופו. ב"ה, הניתוח הסתיים בהצלחה.

בסרטון שפרסם ממיטת חוליו ביממה האחרונה, הוא מספר כי קשה לו עדיין לדבר, ושיבח את רופאיו על כך שבחסדי ה', עשו עבודה טובה וככל הנראה הצליחו להסיר לחלוטין את הגידול.

בהמשך הסרטון הודה בחמימות לכל אלו שהתפללו לרפואתו השלימה, והוסיף כי למרות הכאבים הרבים שיש לו, "תודה לא-ל על הסמים", המשיך בנימה מבודחת.

ד"ר זלנקו, רופא משפחה שהיה הרופא של קריית יואל, הפך לאישיות מוכרת אחרי שהציע תמהיל תרופות קיימות על מנת להילחם בנגיף הקורונה.

בין היתר, שיגר מכתב לנשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, שהתלהב מהרעיון ואף הזכיר אותו במסיבת עיתונאים שערך - אך ארגון הבריאות יצא נגד התרופה וטען כי היא אינה מועילה.

בסרטון שפרסם ביממה האחרונה, הוא מודה לאלו שהתפללו עבורו, וחבריו ובני משפחתו מבקשים מהציבור להמשיך להעתיר בתפילה עבור זאב בן לאה, לרפואה שלמה בתוך שאר חולי ישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר