בשל הנגיף

בהוראת ההנהלה: בחורי באבוב ישארו בארץ

אכזבה גדולה בקרב בחורי ישיבת באבוב בארה"ק לאחר שנסיעתם הקבועה לאדמו"ר בארה"ב בוטלה בשל המצב והתפשטות נגיף הקורונה, ההחלטה בידיעת האדמו"ר (אנ"ש)

שימי שפר | כיכר השבת |
הרבי מבאבוב (צילום: משה גולדשטיין)

אכזבה גדולה בקרב בחורי ישיבת באבוב בארה"ק לאחר שנסיעתם הקבועה לאדמו"ר בארה"ב בוטלה בשל המצב.

ל'כיכר השבת' נודע, כי 150 הבחורים שהיו אמורים לטוס בימים הקרובים לארה"ב ולשהות שם למשך חודש החגים הקרוב, קיבלו הודעת ביטול מטעם הישיבה, לאחר שגורמים בארה"ב הורו לבטל את הנסיעה שמתקיימת מידי שנה, וזאת על אף שהבחורים כבר התבקשו לבצע בדיקת קורונה על מנת להסדיר את כללי היציאה מהארץ בימים אלו.

במודעה מיוחדת שיצאה מטעם הנהלת הישיבה נכתב כי למרות המאמצים המרובים לשהות בצל האדמו"ר ב'ירח האיתנים', עקב הנסיבות והנתונים, ולאחר התייעצות עם גורמי הרפואה, הוחלט ע"י ההנהלה כי משום ונשמרתם מאד לנפשותיכם, הנסיעה הקבועה לא תצא השנה לפועל.

עוד נכתב במודעה כי ידוע לכולם כמה טרחו המארגנים במשך ימים ולילות על מנת לנסות להוציא את הנסיעה הקבועה מכוח אל הפועל, אך כתלמידי רבותינו הקדושים, למדנו לקבל את רצון ה' באהבה, ובוודאי שהודעה זו תתקבל בשלוות הנפש ובשמחה.

אחד מחסידי באבוב אומר בשיחה עם 'כיכר השבת', כי מדובר באכזבה גדולה, בפרט לאחר שהבחורים כבר נשלחו לבצע בדיקת קורונה, אך לאור החשש של הרבי ושל ההנהלה בנושא הקורונה, לא היתה ברירה אלא לבטל את המנהג הקבוע.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר