לרגל ז' אדר

מעמד 'לחיים טיש' בבית האדמו"ר מסאדיגורה

בחסידות סאדיגורה נערך אמש מעמד 'לחיים' מיוחד, בראשות האדמו"ר ובהשתתפות מספר נגידים וחסידים, לרגל ז' אדר, יום הילולת משה רבנו, ולרגל הוצאת הספר 'עטרת ישראל', על שמו של הרבי זצוק"ל, בתוך השנה להסתלקותו (חסידים)

שימי שפר | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

בחסידות סאדיגורה נערך אמש מעמד 'לחיים' מיוחד, בראשות האדמו"ר ובהשתתפות מספר נגידים וחסידים, לרגל ז' אדר, יום הילולת משה רבנו, ולרגל הוצאת הספר 'עטרת ישראל', על שמו של הרבי זצוק"ל, בתוך השנה להסתלקותו.

הספר שיצא הוא כרך ראשון בסדרה אשר עריכתו החלה במכון 'כנסת מרדכי' - סאדיגורה עוד בחיי האדמו"ר זצ"ל שאף התבטא בחייו כי תקוותו היא שכל מי שילמד את הספר ירגיש את הנעימות שבעבודת ה'.

בחסידות מספרים כי הספר מכיל מקבץ מאמרים של האדמו"ר זצוק"ל בעל ה'עטרת ישראל', שנערכו בשפה ברורה ונעימה מתוך הגליונות השבועיים שהיו יוצאים לאור בקביעות בכל ערב שבת וחג, כשהתוכן עוסק בין היתר בחזונו של הרבי לימים אלו ולתקופה הנוכחית עבור אברכים ובחורים.

מי שכתב את המאמרים הוא המשב"ק ונאמן ביתו במשך השנים בבית האדמו"ר זצוק"ל הרה"ח רבי אברהם חיים ברנדוויין, שהפך במשך השנים למעתיק השמועה הקבוע בחסידות, ובפתח הספר אף מופיע איגרת קודש מטעם האדמו"ר מסאדיגורה, וממשיך דרכו של הרבי זצוק"ל.

אמש כאמור ערך הרבי מעמד 'לחיים' בחדרו בהשתתפות עורכי הספר ומספר נגידים, כאשר הרב אלימלך שפירא, מציין בדבריו כי "אין הספד וחיזוק גדול יותר מהדפסת דברי תורתו של הרבי זצ"ל". וכי גם בזמנו, יצא לאור הספר 'קדושת אהרן' של האדמו"ר השלישי לבית סאדיגורה, בתוך השנה להסתלקותו.

כמו"כ ציין הרב שפירא כי יום ז' אדר היה ידוע תמיד כיום שבו מתעוררים בדברי הספד על פטירתם של צדיקים, וכפי שמציינים חז"ל, 'מיום שמת משה רבנו עליו השלום נשתכחו הלכות בישראל', ואשר על כן ביום זה ישנה חשיבות מיוחדת להוצאת הספר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר