בהלה בחסידות

פארענצ'עס נפלו על ילד; האדמו"ר ביקר אותו בבית החולים

באמצע תפילת מעריב בליל שבת, שיחק אחד הילדים באזור בו מוצבים הפארענצ'ס שלא היו בשימוש, ולפתע התהפך אחד הפארנצ'עס בן ארבע קומות היישר על גופו של הילד שנפצע באורח בינוני (חסידים)

שימי שפר | כיכר השבת |
(צילום: דוד כהן)

דרמה במהלך השבת בחצר חסידות מודז'יץ לאחר שאחד מילדי הקהילה כבן 6, נפצע כתוצאה מפארענצ'עס שהתהפכו עליו בחצר בית המדרש בבני ברק.

ל'כיכר השבת' נודע כי באמצע תפילת מעריב בליל שבת, שיחק אחד הילדים באזור בו מוצבים הפארענצ'ס שלא היו בשימוש, ולפתע התהפך אחד הפארנצ'עס בן ארבע קומות היישר על גופו של הילד שנפצע באורח בינוני ופונה לבית החולים.

בשיחה עם 'כיכר השבת' מספר אחד החסידים כי הילד אשר פונה לבית החולים סובל משברים ברגליו, וממספר פגיעות בראשו, כאשר למזלו ובנס גדול האירוע לא הסתיים במצב גרוע יותר.

יצויין כי הערב - מוצאי שבת הגיע האדמו"ר ממודז'יץ לבית החולים כדי לבקר את הילד הפצוע ולדרוש בשלומו, וכי בחסידות מבקשים להתפלל לרפואת ישראל דן בן דוד אריה לרפואה שלימה.

מארגון הצלה נמסר כי תורני השבת של ארגון הצלה בבני ברק הוזעקו בליל שבת לבית כנסת ברחוב חבקוק בעיר בעקבות דיווח על נפילה מגובה.

יחד עם חובשים של מד"א, העניקו הכוננים טיפול רפואי לילד כבן 6 עם חבלות בראש ובגפיים, והוא פונה במצב בינוני להמשך טיפול בבית החולים בלינסון בפתח תקווה.

תורן השבת יהודה מור סיפר: "כשהגעתי לבית הכנסת, הכווינו אותי לילד כבן 6 הסובל מחבלות בראש ובגפיים לאחר שלדברי מתפללים במקום הוא טיפס על טריבונה שקרסה איתו. יחד עם חובשים ופארמדיקים של מד"א הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני הכולל קיבוע וחבישות, והוא פונה במצב בינוני לחדר טראומה בבית החולים בלינסון בפתח תקווה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר