הרב גרוס: "מכבי מקפידה על שירות מותאם לציבור החרדי"

לאחר סיור במרכזי קופת חולים מכבי בדרום, שלח הרב גרוס מכתב נדיר ובו הערכה לפעילות מכבי: "התוודעתי למרכזים רפואיים המותאמים בהתאמה מושלמת לאורח חיי הקהילה החרדית" (חדשות בריאות, שיווקי)

השקעה ושיפור במרכזי מכבי והתאמתם למגזר החרדי (צילום: יחצ)

הרב גרוס ערך סיור מקיף במרכזים הרפואיים של מכבי שירותי בריאות בדרום, כדי לעמוד מקרוב על הפעילות הרבה וההשקעה למען חברי מכבי באזור והתאמת המרכזים לאורח חיי הקהילה.

את הסיור הובילו מנהל קשרי הקהילה באשדוד ובמחוז הדרום: הרב משה גרינבוים, וסגן מנהל המרכזים הרפואיים בערד הרב אריה קליין.

הסיור נערך לנוכח התנופה המאסיבית בשנה האחרונה בפעילות משותפת של מטה מכבי, הנהלת המחוז והנהלת המרחב.

בפני הרב הוצגו ההשקעה העצומה והשיפורים שמכבי ביצעה בתקופה האחרונה במרכזים הרפואיים על מנת להתאימם לחברי מכבי מהמגזר החרדי. הרב גרוס התפעל והתרשם מהשירות המקצועי ומהנגשת והתאמת כלל השירותים לציבור החרדי.

הרב גרוס אף הוציא מכתב נדיר בכתב ידו ובחתימתו, בו הוא מביע התפעלות מההתאמה המושלמת לאורח חיי הקהילה החרדית:

"'מכבי מילאו אחר כל מה שביקשתי, אני עומד בקשר רציף עם עסקני מכבי באנ''ש, מכבי מקפידה על שירות מותאם לציבור החרדי".

עוד כותב הרב גרוס: "הייתי במספר סיורים במקום וראיתי שדרישותיי מהם התמלאו על הצד היותר טוב, ועוד הם הוסיפו כעת בשיפורים וכללים חדשים לצניעות העובדים כפי שביקשתי מהם, וראיתי שהעבירו הודעות לכל העובדים בנושא".

מכתב הרב גרוס לאחר הסיור במרכזי מכבי. באדיבות המצלם

במהלך הסיור נפגשו הנהלת מכבי עם רבני בית הדין באשדוד, אשר הביעו הערכה עמוקה לקופת חולים מכבי המובילה בעיר אשדוד, ואף הם הביעו את הערכתם במכתב לראשי מכבי על כך שראשיה עומדים בקשר רצוף עם הרבנים ונשמעים לדעת רבני הבד"ץ.

ראש המחוז, הגב' קרן שכטר אזולאי, ציינה בסיפוק רב את תמיכתם של הרבנים ואת הערכתה של הנהלת מכבי על הסיור שנערך במרכזים הרפואיים:

"אנו שמחים כי אכן המרכזים הרפואיים נמצאו מותאמים בהתאמה מושלמת לאורח חיים הקהילה החרדית וכי הרבנים שבעי רצון מכך. מכבי קשובה לצרכי המגזר החרדי ומשקיעה משאבים רבים לצורך זה. מכבי עומדת בקשר רצוף עם הרבנים שליט"א ועם מובילי הדעה במגזר החרדי על מנת להתאים את הרפואה לצרכי המגזר החרדי ולרוח התרבות של חברי מכבי, בכל אחד מתחומי הבריאות השונים".

"אין ספק כי האוכלוסייה החרדית בארץ גדלה בעקביות עם השנים והיא דורשת מענה ראוי בכל הנוגע לעולם הרפואה, זאת הסיבה שמכבי מתפתחת בלי הפסק. תוצאות המעברים מוכיחות על שביעות רצון רבה בקרב המגזר החרדי. במכבי מודעים כל העת לצרכים המיוחדים של המגזר החרדי ובהתאם לכך גם משקיעים משאבים רבים בפעילויות קידום בריאות המותאמות לצרכי האוכלוסייה ולנגישות הרצויה".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר