יש תקווה

להיות משוחררת ובטוחה בכל שלב בחיים

באמצע החיים, כשאתן בשיא שלכן, פתאום הופיעה התופעה המציקה – בריחת שתן. למרות שמדובר בתופעה נפוצה יותר בקרב נשים מעל גיל 40 כשזה קורה לך, ההרגשה היא כמעט טראומטית, משנת חיים (בריאות)

אפשר וחשוב לגלות מה הגורם לבריחת השתן ולמצוא את הטיפול המתאים (צילום: יח"צ)

פתאום צריך לשנות את ההרגלים היומיומיים, לדאוג מריח לא נעים ולחשוש שאחרים שמים לב...

גם בפן הרגשי אתן ודאי מרגישות מוזר...

הרי גילאי 40-50 נחשבים בימינו לצעירים ולתופעת בריחת שתן תדמית שקשורה לזקנה. אז גם אם התגובה הראשונה היא הלם וגם אם קשה לכן לקבל את זה שזה קרה לכן, בדיוק כשאתן בגיל בו רוצים לטרוף את החיים, אנחנו כאן כדי לבשר לכם שיש תקווה, יש עתיד.

יש לנו פתרונות ספיגה המאפשרים להמשיך בשגרה ולא להימנע מפעילות שאתן רגילות ואוהבות לעשות. היערכות נכונה יכולה לסייע מאוד בהתמודדות עם התופעה המציקה שמשבשת את החיים. אז רגע לפני שאתן מתלבשות וממשיכות בשגרת היום, קבלו מאתנו כמה רעיונות לחיים טובים בצד התסמינים.

זכרו – אין שום סיבה לסבול

לעובדה שבריחת שתן היא תופעה נפוצה יש יתרון אחד: יש דרכים להתמודד, לא צריך לסבול בשקט. אפשר וחשוב לגלות מה הגורם לבריחת השתן ולמצוא את הטיפול המתאים.

לומדים על התופעה, מדברים ושואלים

לאיזה רופא צריך לפנות, מה לשאול את הרופא המטפל, מה הן אפשרויות הטיפול – ידע הוא כוח וזה הזמן להשיג אותו. וגם, נסו להתגבר על המבוכה ולדבר עם הקרובים אליכם. למשל, עם חברות טובות ובכל מקום שתרגישו שהוא מרחב בטוח לשיחה על הנושא. לא תאמינו כמה נשים שאתן מכירות סובלות מהתופעה ופשוט לא מדברות עליה.

שותים לחיים, אבל במידה

אלכוהול וקפה – מומלצת צריכה מדודה כי מדובר בחומרים משתנים שמגרים את שלפוחית השתן. מאחר והמטרה שלנו היא להקל על ההתמודדות עם התופעה מוטב לצרוך כמות קטנה ככל האפשר של אלכוהול וקפה.

שומרים על אורח חיים ומשקל תקין

משקל יתר קשור באופן הדוק לבריחת שתן כי המשקל העודף מגביר את לחץ הבטן מה שמוביל לעיתים לאי שליטה בשלפוחית השתן. על כן, משקל גוף מאוזן וכמוהו גם הפסקת עישון ופעילות גופנית יכולים מאוד לעזור להקלה על בריחת שתן. שינויים בתזונה ומעקב אצל הרופא המטפל חשובים ועשויים לסייע.

איזון צריכת הנוזלים

שתייה רבה מדי יכולה לגרום לבריחת שתן אבל שתייה מועטה מדי יכולה לגרום לבעיות אחרות. הפתרון הוא לאזן באופן מיטבי את צריכת הנוזלים. רופא או אחות יכולים לעזור ולייעץ לכן בנושא.

כמו כן, אתן צריכות להיות עירניות ולהתפנות באופן קבוע, גם אם אתן לא חשות צורך מיידי. נסו לאמץ הרגלים כמו להתפנות מדי שעתיים, לפני שיוצאים מהבית או לפני החזרה הביתה מהעבודה.

מצטרפים לחוג פילאטיס

חיזוק שרירי רצפת האגן, לדוגמא ע"י תרגילי פילאטיס ייעודיים עשוי לסייע. כאשר תפקוד שרירי רצפת האגן נפגע, כל פעילות המגבירה את הלחץ התוך בטני עלולה לגרום לבריחת שתן.

תרגול יומיומי נכון של שרירי רצפת האגן עשוי לשפר את תפקודם.

מחפשים ומוצאים פתרונות להקלה מיידית

מה שהכי חשוב לעשות עכשיו הוא להתאים את המוצר הכי טוב עבורך כדי להמשיך בשגרת היום.

מוצרי ספיגה כמו תחבושות סופגות (המיועדות למי שסובלות מבריחת שתן קלה) ותחתונים סופגים (למי שסובלות מבריחת שתן בינונית) של Breeze בעלי ספיגה גבוהה במיוחד יכולים להיות פתרון מעולה. הם יכולים להוות תוספת או להרגיש כמו התחתונים הרגילים והם איכותיים, נעימים למגע ומנטרלים ריחות, כך שתרגישו ביטחון ולא תצטרכו לחשוש שמישהו יידע שאתם משתמשים במוצר ספיגה. מוצרי Breeze מיועדים לאנשים פעילים ועצמאיים לחלוטין כשההבדל הוא דרגת בריחת השתן.

לסיכום, עם Breeze כשההתאמה מושלמת וההגנה מרבית – אף אחד לא יידע מה אתן לובשות מתחת לבגדים ואתן תוכלו לנהל שגרת חיים, בדיוק כמו זו שאתן רגילות ואוהבות.

לייעוץ התאמה ורכישה: 1800-202-111
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר