עמוס מאור

מאוחדת בסיכום ביניים: "היינו מוכנים למענה חירום במיידי"

סמנכ"ל הלקוחות של 'מאוחדת', עמוס מאור מסכם כחודש וחצי של פעילות מדרום לצפון • המוכנות הגבוהה של הקופה לעת חירום והפעלתה באופן מיידי כבר בתחילת המלחמה הוכיחה את עצמה (בריאות).

עמוס מאור- סמנכ"ל הלקוחות ב'מאוחדת' (צילום: יח"צ)

"מאז אותה שבת של שמחת תורה, פעלה 'מאוחדת' במהירות וביעילות", מתאר עמוס מאור, סמנכ"ל הלקוחות. לדבריו, "הקופה הייתה ערוכה היטב לזמן חירום, זאת בשל העובדה שמאוחדת נערכה לאורך כל השנה לתרחישי חירום והקצתה את המשאבים הראויים להערכות ומוכנות לשעת חירום.

"כבר בראשית הדרך, מתאר עמוס מאור, הוקמו מספר מוקדים לסיוע ללקוחות הקופה להנגשת כלל השירותים לכלל המבוטחים".

סמנכ"ל הלקוחות במאוחדת הוסיף כי "אנחנו מקיימים כל העת ישיבות הערכות עם הנחיות משרד הבריאות ופיקוד העורף ומורידים את ההנחיות לשטח. הקמנו משל"ט מיוחד עבור תושבי הדרום שפונו מבתיהם ואנחנו עושים הכל כדי להנגיש את השירותים לכל אחת ואחד מהמפונים.

פתחנו באופן מיידי מוקד לתמיכה וסיוע נפשי המלווה באנשי מקצוע שעונים לטלפונים מגישים עזרה ראשונה, ובמקביל, במידה ומזוהה צורך מיוחד הם נותנים אפשרות לשלוש שיחות טלפוניות לטיפול עמוק ויסודי יותר.

בנוסף באמצעות בינה מלאכותית זיהינו את כלל מבוטחינו שלא צרכו תרופות ובשיתוף פעולה עם ארגוני סיוע, הקופה דאגה לשנע את התרופות ללא עלות עד לביתם של החולים".

"יצרנו קשר יזום עם חולים כרוניים כדי לתת להם תרופות עד הבית או עד לבית המלון שבו הם שוהים, כמובן ללא עלות. גם במוקד הסוכרת של מאוחדת ביצענו פניות יזומות ללקוחות מאוחדת ודאגנו להם לתרופות עד לביתם או עד לבית המלון אליו פונו יחד עם בני משפחתם.

"הרחבנו את מערך אשפוזי הבית של מאוחדת. לאחר שהבנו את הצורך של בתי החולים לדאוג לכמה שיותר חדרי אשפוז פנויים בשל מספר הפצועים הגבוה במלחמה הנוכחית, הגברנו את שירות אשפוזי הבית ובכך הקלנו על בתי החולים בדרום ובשאר האזורים ברחבי הארץ".

עוד ציין כי מאוחדת ביצעה מיזם ענק: הנגשת ניידות לבריאות האישה ורפואת שיניים ועוד - עד למלונות המפונים. סמנכ"ל מאוחדת מסביר, כי זו הניידת הראשונה מסוגה בעולם שהיא למעשה מרפאה ניידת על כל המשתמע מכך".

"בנוסף, המיון ההיברידי של מאוחדת קיבל מאז תחילת המלחמה, אלפי פניות ולכן הוחלט על הרחבת השירותים במוקד המיון והוא פועל 24 שעות ביממה עם מיטב הרופאים והמומחים".

מאור מזכיר כי כחלק מהסיוע לבני גיל הזהב, נפתח מוקד ייעודי לבני 75 ומעלה לצד פעילות מיוחדת, גם לילדים החווים תחושת חרדה, מצוקה, אובדן וכאב.

מאור מוסיף, כי "'מאוחדת' רואה את צורך המבוטחים עין בעין במשך כל השנה, ובמיוחד בזמן המלחמה. מרפאות ייעודיות וממוגנות נפתחו במיקומים חדשים ובטוחים. אגב, בתחילה, היו חולים שחששו להגיע למרפאות ולשם כך שכרנו רכבים ממוגני ירי כדי לנייד את החולים".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר