כוחו של מכתב:

המכתב שהעניק זריקת עידוד לרופא ששב ממילואים

"חזרתי ממילואים ישר לעבודה במרפאה, ואחרי שש שעות של משמרת, לקחתי לי שעתיים לנפש: עברתי על מאות מכתבים של לקוחות ששיבחו את היחס והדרך בה טיפלתי בהם. חשתי כאילו מישהו נתן לי זריקת עידוד מדהימה" • 'יום הרופא': מתי תהיה לכם הזדמנות להוקיר תודה ולברך את הרופא האישי שלכם? (בריאות).

מכתב תודה (צילום: שאטרסטוק)

לפעמים נדמה לנו שמכתב אחד יותר או פחות, לא ישנה את המשוואה. אבל הסיפורים שמגיעים מהרופאים, שיצאו מחוזקים ומעודדים דווקא בימים כאלה, שופכים אור חדש לגמרי על מכתבי התודה האישיים שמועברים להם לרגל 'יום הרופא'. אלה, כך מסתבר, מעניקים להם כוחות מחודשים. למעשה, זו גם ההזדמנות, אולי היחידה, להכיר טובה לפועלם של הרופאים, שעושים לילות כימים למען לקוחותיהם.

כן, כולל בזמן הלחימה, ממש בימים אלה: "חזרתי אחרי חודש וחצי ממילואים כרופא גדודי, ישר למרפאה השכונתית של 'מאוחדת'. לפני כן הייתי בבית בקושי חצי שעה, אבל ידעתי שהמטופלים מחכים, והם אצלי לפני הכל", מספר ד"ר כהן "אחרי שש שעות של משמרת, כשחשתי מותש, נכנסה אחת המזכירות הרפואיות, והניחה על שולחני צרור מכתבים בהם הופיעו איחולים ותודות שהגיעו מהלקוחות".

"מה אומַר? היו אלה השעתיים המעודדות ביותר בחודשיים האחרונים. קראתי כל מילה שכתבו לי המטופלים, ושאבתי כוחות מחודשים. בימים כאלה, דווקא עכשיו, גם אנו הרופאים, זקוקים לדקות כאלה של זריקת מרץ. זה זמן לנפש. כל מילה של שבח ותיאור של הדרך שעשיתי עם המטופלים, הייתה מים קרים על נפש עייפה. והרגשתי כאילו מישהו נתן לי זריקת עידוד מדהימה. גם במהלך הימים הבאים ליוו אותי המכתבים עם המילים הטובות, ונתנו לי כוחות".

רוצים לשלוח מילות תודה לרופא/ה שלכם? הקליקו כאן

'יום הרופא', הינו יום הצדעה לרופאות ורופאי ישראל אשר משרתים את תושבי מדינת ישראל בדאגה תמידית לבריאות הציבור. היום נקבע ע"י ההסתדרות הרפואית בישראל, במטרה להדגיש את תרומתם של הרופאים לחיי הקהילה, וכולל שורה של פעולות שישקפו את העשייה האדירה שנעשית מדי יום על ידי רופאים בכל המכלולים בישראל, ידגישו את ההישגים, ויחזקו את תדמית הרופאים בקרב הציבור הישראלי.

בימים אלה, מאוחדת שבה מועסקים כ-3,700 רופאים ורופאות במרפאותיה, מזמינה את ציבור הלקוחות להכיר טובה לרופאים שמעניקים להם שירות, ולהודות באמצעות שליחת מכתב תודה או להביא אל הרופא באופן אישי במרפאה.

חשוב לציין, כי דווקא עתה, כשהמלחמה בעיצומה, ניכרת עוד יותר המסירות של הרופאים שעושים לילות כימים, לעיתים תוך חירוף נפשם, כדי להעניק את השירות הרפואי הטוב, המקצועי והנגיש ביותר. הכרת הטוב שהינה ערך חשוב ביהדות, באה לידי ביטוי בעיקר במגזר החרדי, כאשר זו השנה השנייה שבה מאוחדת יוצאת במיזם זה. במאוחדת מציינים כי כבר בשנה שעברה כאשר יצאו לראשונה במיזם הייחודי - בלטו לטובה כמות המכתבים האדירה שקיבלו הרופאים והרופאות במאוחדת, מלקוחות מקרב המגזר החרדי, שאמון על הכרת הטוב.

ד"ר דב אלבוקרק, סמנכ"ל וראש חטיבת הרפואה של מאוחדת ציין, כי "הרופאים והרופאות שלנו בחזית בכל תחומי העשייה הרפואית ומעניקים מענה רפואי רציף, חרף מצב הלחימה. על כך, אנו מודים ומוקירים להם על כך, וקוראים לציבור ליטול חלק ביוזמה החשובה שתעניק לרופאים ולרופאות עידוד ודרבון להמשיך במפעל חייהם החשוב, שממנו נהנים כלל הציבור".

רוצים להצדיע לרופא שלכם? מבקשים לתת לרופאה הטובה ביותר את מכתב הברכה שלכם? הקליקו כאן

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר