הפתרון החדש לחולי הלב

חברת "ביוטרוניק" משיקה את ה-Orsiro, תומכן היברדי המיועד לטיפול בסתימות בעורקים הלבביים: "תוצאות המחקרים מאשרות את יעילות ובטיחות ה-Orsiro" (משפחה, בריאות)

א. פרידמן | כיכר השבת |
בעיות לב. אילוסטרציה (צילום: shutterstock)

למה לי לקחת ללב? חברת "ביוטרוניק" הגרמנית, השיקה בישראל את ה-Orsiro - תומכן (סטנט) ההיברידי (בן כלאיים- של חומרים פסיביים ואקטיביים) אשר משחרר-תרופה המכילה פולימר מתכלה.

"ביוטרוניק", מהיצרניות המובילות בעולם של פיתוח, ייצור ושיווק מכשירים רפואיים לבביים, השיקה את המוצר לאחר קבלת האישור ממשרד הבריאות הישראלי, ונעשתה במסגרת חגיגות 50 שנות פעילות של החברה בלמעלה מ-100 מדינות.

ה-Orsiro הינו סטנט מצופה בשכבה של פולימר מתכלה. פתרון זה ייחודי לטיפול בסתימות בעורקים הלבביים שנעשה על ידי שילוב של רכיבים פסיביים ואקטיביים. הסטנט המתכתי מצופה בשכבת Probio פסיבית המונעת כמעט לחלוטין את האינטראקציה בין הסטנט לבין הרקמות שמסביב.

הציפוי הפעיל, ה-Biolute, מכיל פולימר מותאם ביולוגית המשחרר את התרופה הנספגת ברקמות שמסביב. לאחר היספגות התרופה והתכלות הפולימר, נשאר בעורק הסטנט המתכתי רק עם הציפוי הפסיבי.

היעילות והבטיחות של סטנט ה-Orsiro הוכחו לאחרונה בשני מחקרים קליניים ה-Bioflow II וה- BioflowIII בהם הודגמה עליונותו של הסטנט על המתחרים הקיימים בשוק. "תוצאות המחקרים מאשרות את יעילות ובטיחות ה-Orsiro בקרב אוכלוסיית חולים רחבה ומורכבת יותר", אמר פרופסור ג’והנס וולטנברגר, חוקר מאוניברסיטת מינסטר, גרמניה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר