הכירו את Mona medical

מרכז לאסתטיקה רפואית בסטייל אמריקה ואירופה

החוויה במרכז האסתטיקה והטיפוח של mona medical היא ברמה של מרכזי הטיפוח המפוארים באירופה ובארצות הברית • הכול מבוצע ברמה הגבוהה והמקצועית ביותר (טיפוח האשה)

החוויה במרכז האסתטיקה והטיפוח של mona medical היא ברמה של מרכזי הטיפוח המפוארים באירופה ובארצות הברית (צילום: יח"צ)

מי שעדיין לא ביקרה ב mona medical, המרכז לאסתטיקה רפואית המפואר והמקצועי בירושלים, צריכה לעשות את זה ומהר. החוויה במרכז האסתטיקה והטיפוח של mona medical היא ברמה של מרכזי הטיפוח המפוארים באירופה ובארצות הברית. ב mona medical הכול עוסק ביופי, בקסם של היופי, לכן ב mona medical הכול מבוצע ברמה הגבוהה והמקצועית ביותר, החל מעיצוב המקום וכלה בצוות הכי מקצועי שיש והמכשור המתקדם ביותר בעולם.

בזה אחר זה מחכים לכם חדרי טיפול מפוארים למגוון עצום של טיפולי יופי וטיפוח, ובמרכז כל היופי הזה נמצא אגף רפואת היופי!

מעונינות להתרשם? כנסנה >>

חדרי טיפול מפוארים למגוון עצום של טיפולי יופי וטיפוח (יח"צ)

מהי רפואת יופי?

את השאלה הזאת שואלות נשים רבות וחשוב לנו להסביר לכן את הנקודה הזו משום שתחום רפואת היופי התקדם בשנים האחרונות בצורה מדהימה, וכיום נשים רבות נהנות מזוהר וקסם של נעורים גם בגילאים מאוחרים יותר.

בעבר, הגיל הממוצע להתחיל בטיפולי רפואת יופי עמד על 40 ומעלה, אך כיום גם הנשים הצעירות מתחילות בטיפולים המשפרים את איכות חייהן ללא היכר ושומרים על הזוהר והקסם שלהן.

רפואת יופי עוסקת בתחומים רבים, וב mona medical לקוחותינו יכולות ליהנות מטיפול והזרקה של חומצות היאלורוניות, בוטוקס וטיפול בהזעת יתר שמתבצעים על ידי ד"ר המתמחה בכירורגיה אורטופדית במרכז הרפואי שמיר, ודוקטורנט לגנטיקה מולקולרית במכון ויצמן.

לד"ר ניסיון עשיר בטיפולי אסתטיקה בשיטות טיפול רבות וחדשניות כי ככה זה שב mona medical הכול מבוצע ברמה הגבוהה ביותר שיש רק בשביל היופי שלך.

ב mona medical מתבצעים גם טיפולים להעלמת צלוליט וסימני מתיחה, חידוש מיצוק והידוק העור למראה צעיר ובריא עם המכשור המתקדם ביותר, עם הצוות המקצועי ביותר ובחדרי הטיפול המפוארים ביותר שיש.

תשמרי על הקסם שלך!

בימים אלה מתפרסם קמפיין חדש של mona medical שהמסרים המובילים בו הם "שמרי על היופי שלך" "שמרי על הזוהר שלך" ו "שמרי על הקסם שלך".

הקמפיין מציע הטבות מיוחדות לזמן מוגבל וניתן לקבל את כל המידע בטלפון 02-6449333 או כנסו לכאן >>

כמובן שאתן גם מוזמנות להתרשם מהקליניקה המפוארת ברחוב כנפי נשרים 15 בירושלים (בנין התאומים).

הקמפיין עוסק במסרים הללו כי כנשים אנחנו חייבות לזכור לדאוג לעצמנו, ואחד הדברים העיקריים בלדאוג לעצמי בתור אשה הוא עניין הטיפוח ורפואת היופי.

לכל אשה חשוב לעצור רגע את רצף החיים השוטף וליהנות משעה של טיפוח והנאה, ואם כבר את עוצרת לדאוג לעצמך, בואי לעשות את זה במקום מפנק ויוקרתי כמו mona medical, כי מגיע לך להיות ולהרגיש כמו מלכה אמיתית.

למי זה מתאים?

ב mona medical יש מגוון עצום של טיפולים, ולכן השירות שלנו מתאים לכל אשה או נערה מתבגרת, החל מגילאי 16 (יש טיפול מצוין באקנה) דרך נשים בשנות ה-20-30 לחייהן שיכולות לקבל מענה מקיף לכל טיפולי היופי ואף מכונת שיזוף ועד לנשים בגילאים מתקדמים יותר שרוצות לשמור על שגרת טיפוח איכותית וגם להיראות זוהרות (חומצות היאלורוניות, בוטוקס, העלמת צלוליט וסימני מתיחה, חידוש מיצוק והידוק העור)

אם את חובבת טיפוח וחשוב לך הקסם הנשי שלך, צרי קשר עם mona medical כעת ותוכלי גם ליהנות מאחת ההטבות השוות שיש כרגע במיוחד לקוראות כיכר השבת.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר