בשורה של ממש:

לאומית מנגישה את התרופות עד לבית שלך

בקופ"ח לאומית הודיעו על הנגשת תרופות עד לביתם של הזכאים לכך בחינם וללא עלות • מדובר בצעד משמעותי מאוד אשר ינגיש את בתי המרקחת לביתם של בני שיבה (בריאות)

דעד המהווה עזרה חסרת תקדים (צילום: לאומית)

תנופת ההתפתחות המרשימה של לאומית שירותי בריאות ניכרת היטב בשלל תחומים מגוונים, החל מהקמת מרכזים רפואיים חדשניים בכלל הערים ועד הצטרפות נרחבת של שורת רופאים מקצועיים לנותני השירות של לאומית.

ההתפתחות המרשימה שהפכה לשיחת היום בריכוזים החרדיים, ולא רק, מקבלת משמעות חדשה במהלך השבוע האחרון, כאשר הודיעו בלאומית שירותי בריאות כי הם ינגישו את בתי המרקחת השונים עד לביתם של הלקוחות הרבים.

מדובר בצעד משמעותי מאוד אשר מהווה בשורה של ממש בקרב נשים טרום לידה וחולים כרוניים בני השישים וחמש ומעלה אשר ייהנו משינוע התרופות הנצרכות עד לביתם בחינם וללא עלות.

השירות ניתן כאמור לחולים כרוניים משנת השישים וחמש ומעלה וכן לנשים טרום לידה אשר היציאה לבתי המרקחת מקשה עליהן עד למאוד. בלאומית מציינים כי ניתן לבצע את הזמנת התרופות באתר המקוון או באפליקציה הנגישה של לאומית. בנוסף, בלאומית נותנים שירות תרופות עד הבית לשאר הלקוחות בתשעה שקלים בלבד, הסכום הנמוך ביותר משאר הקופות.

בלאומית שירותי בריאות מציינים את הצעד המשמעותי ואומרים כי: "הדבר ללא ספק מהווה עזרה חסרת תקדים לכל אותם אלה שהיציאה לבתי המרקחת מכבידה עליהן. שינוע התרופות בחינם עד לביתם של הלקוחות הזכאים לכך הוא נדבך נוסף בתנופת ההתפתחות וההנגשה שלנו".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר