חיידק התגלה בחומוס של "מעדני מיקי"

משרד הבריאות הודיע כי נמצאו חיידקי ליסטריה בחומוס 800 גרם של 'מעדני מיקי' בתאריכי שיווק אחרונים: 7.5.14 ו-28.5.14. הלקוחות מתבקשים לפנות לחברה (משפחה)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)

ידע הציבור ויזהר: משרד הבריאות הודיעכי נמצאו חיידקי ליסטריה במוצר חומוס 800 גרם של "מעדני מיקי" בתאריכי שיווק אחרונים: 7.5.14 ו-28.5.14.

חיידק ליסטריה מונוציטוגנס הוא חיידק העלול לגרום מחלה באוכלוסייה בסיכון גבוה, כגון בעלי מערכת חיסון מוחלשת או לגרום להפלות בנשים הרות.

מחברת מיקי נמסר בתגובה לפניית אתר "כיכר השבת" כי "מבדיקות שגרתיות שעשינו ונעשות לכל המוצרים שלנו עולה כי יש חשש להימצאות חיידק הליסטריה רק במוצר חומוס 800 גרם שתאריך פג התוקף שלו הוא 7/5//14 ו- 28/5/14".

בחברה אומרים לאור ממצאי בדיקותיהם, עובדי החברה אספו את המוצרים המדוברים מהמדפים, "על מנת להיות בטוחים שהמוצרים שאנחנו מוכרים ימשיכו להיות איכותיים, אספנו את המוצר הזה מהמדפים בנקודות המכירה. במידה ולמישהו יש מהמוצרים האלו במקרר, אנא פנו לשירות הלקוחות שלנו לתורך החזרת המוצרים וקבלת אחרים במקומם".

לפי החברה, חיידק הליסטריה אינו מסוכן לאנשים בריאים, אולם נשים בהריון ואנשים עם מחלות כרוניות צריכים להישמר ממנו.

"שאר המוצרים שלנו טובים ותקינים ואנחנו בטוחים כי תיהנו מהם במהלך יום העצמאות ובכל ימות השנה. אנחנו נמשיך לבדוק את המוצרים שלנו על בסיס יומי על מנת להבטיח מוצרים איכותיים לקהל לקוחותינו", נמסר עוד מהחברה.

צרכן שברשותו מוצרים מתאריכים אלה מתבקש לא להשתמש במוצרים ולפנות למוקד שירות הלקוחות בטלפון 1700-50-55-40 או למשרדי החברה בטלפון 03-9616283 או באמצעות מייל: SERVICES@MIKIDELI.CO.IL - לצורך החזרת המוצרים וקבלת אחרים תמורתם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר