הרב פינטו: "הצרות - בגלל רצח רבין"

המקובל רבי ישאיהו פינטו שליט"א בחנוכת הבית בעיר אשדוד: "רבות מהצרות שנפלו על עם ישראל בט"ו השנים האחרונות, נגרמו בשל הרצח המתועב של המנהיג המנוח יצחק רבין. יהודי רצח יהודי בשם האמונה". בעזרת הנשים באירוע, ישבה בתו של רבין - הגב' דליה רבין (בכיכר, מעניין)

ישראל כהן | כיכר השבת |
הרב פינטו (צילום ארכיון: כיכר השבת)

התבטאות מעניינת ונדירה נשמעה בשבוע שעבר מפיו של אחד מגדולי המקובלים, רבי יאשיהו פינטו.

בטקס שערך לרגל חנוכת ביתו החדש אמר המקובל כי "רבות מהצרות שנפלו על עם ישראל בט"ו השנים האחרונות, נגרמו בשל הרצח המתועב של המנהיג המנוח יצחק רבין. יהודי רצח יהודי בשם האמונה".

כידוע, בשנים האחרונות יצא שמו של הרב פינטו למרחוק, אילי-הון לצד רבנים ושרים וסתם "עמך" מגיעים להיוועץ עימו ולשתף אותו בלבטיהם. הרב המחלק את זמנו בין קהילותיו בניו-יורק שבארה"ב ואשדוד בישראל נחשב לאיש סודם של בכירי שלטון רבים בישראל.

כאמור, בשבוע שעבר הוא חנך את ביתו החדש הנמצא על שפת הים באשדוד, בהשתתפות בכירים רבים, בניהם: שר התקשורת והרווחה משה כחלון, שר התחבורה ישראל כץ, ח"כ יואל חסון ובוז'י הרצוג ואנשי העסקים לב לבייב ואילן בן-דוב.

בעזרת הנשים הצטופפו באותה שעה הגברת דליה רבין ביתו של רוה"מ לשעבר יצחק רבין ז"ל (שאף הודתה לרב על הגינוי לרצח אביה) וכן אשת התקשורת צופית גרנט - לה אמר הרב כי "עוד נכונו לבעלה אברם, אחרי השנה הקשה, הרבה הצלחות וישועות".

לדברי "ידיעות אחרונות" שחושף את הדברים, אפילו ברשות המיסים מפרגנים לרב פינטו ואומרים כי הוא משלם מיסים על כל התרומות שמקבל, "שלא כרבנים ומקובלים אחרים".

יצויין כי כי מקורבי הרב אומרים לעיתון כי "לבית החדש יוזמנו גם רבים מעניי העיר אשדוד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר