'גוגל פלוס' נפלה, ולא שמעתם על זה

בסוף השבוע האחרון קרסה הרשת החברתית 'גוגל+', למרבה הפלא, למרות נתוני המשתמש אותה הציגו ב'גוגל' בשנה האחרונה, הקריסה כמעט ולא דווחה, איך לא שמענו על זה? והאם גוגל+ באמת לא מעניינת את המשתמשים? (אינטרנט ומחשבים)

יוסף פאר | כיכר השבת |
גוגל פלוס (צילום: shutterstock)

הרשת החברתית 'גוגל+'' נפלה בסוף השבוע האחרון, ולא הייתה זמינה למשתמשיה בארצות הברית, למרבה הפלא, למרות נתוני המשתמשים אותם חשפה גוגל לאחרונה, כמעט ולא דובר על הנפילה, מה שאומר שהמשתמשים כלל לא שמו לה לב.

הנפילה של הרשת התרחשה בשעות הבוקר של יום שישי האחרון, ולמשך מספר שעות, המשתמשים האמריקאים לא הצליחו להתחבר לרשת.

חלק מהבלוגים העוסקים בטכנולוגיה לעגו לרשת, ותמהו "האם היא באמת נפלה? איך לא שמענו על זה?", לעומת זאת, בלוגרים אחרים סברו שלמשתמשים כלל לא איכפת מהרשת החברתית שרשמה זינוק ענק ברישום אליה מאז הוקמה.

צפו: גוגל מציגה את פרויקט Glass העתיד כבר כאן

מדריך: כך לא יגנבו את הלייק שלכם בפייסבוק

בגוגל, שחררו תגובה סתמית לנפילה ואמרו: "אנו מתנצלים על אי-הנוחות ומודים על סבלנותכם ותמיכתכם המתמשכת".

חשוב לזכור, כי בשנה האחרונה, צמחה 'גוגל+' בזינוק מרשים למדי, ונתוני המשתמשים בה שהציגה לאחרונה לא מסתדרים על ההתעלמות מהנפילה אותה חוותה בשבוע האחרון, מה שבאמת מעיד על חוסר עניין של המשתמשים ברשת, שבלאו הכי משתמשים ברשת הפייסבוק, ומעדיפים אותה כמקור, על פני החיקוי של גוגל.

כזור, לפני כיותר משנה השיקה ענקית האינטרנט 'גוגל' את הרשת החברתית שלה. - 'גוגל+'.

פשוט לא מעניינת? (צילום: shutterstock)

ימיה וחודשיה הראשונים של הרשת החברתית החדשה - לא היו קלים. היו שניבו לה התרסקות תוך זמן קצר. ראו בה חיקוי לרשתות מובילות ומבוססות. אבל למרות התחזיות הקודרות, גוגל המשיכה להשקיע ולפתח את הרשת החברתית, והנתונים שהציגה הרשת לאחר שנת פעילות הוכיחו את הצלחת הרשת.

קרוב למאתיים וחמישים מיליון משתמשים נרשמו לשירות לאחר שנת פעילות. ומעל מאה מליון משתמשים שמתחברים לרשת פעם בחודש. ומחצית מהם שמתחברים לרשת באופן קבוע מידי יום.

עוד עולה מהנתונים שפירסמה 'גוגל', כי כל אחד מהמשתמשים היומיים של הרשת מבלה בשירותי גוגל השונים לפחות שישים דקות ביום.

ניתן להסביר את ההתעלמות מהקריסה של האתר בסוף השבוע, בכך שרוב המשתמשים הרשומים לשירות לא באמת משתמשים בו, אלא 'אולצו' להירשם אליו בגלל חשבון גוגל אחר אותו הם מחזיקים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר