גדול וברור יותר: דף הבית של פייסבוק מקבל עיצוב חדש

הרשת החברתית מקבלת לוק חדש: התמונות יוצגו בפי 2 מכפי שהיו מוצגות ב'ניוז פיד' עד היום, עמוד הלשוניות השמאלי יוסתר, והתוכן ברשת יהיה זמין מכל מסך (אינטרנט, חדשות)

יוסף פאר | כיכר השבת |
העיצוב החדש, אהבתם? (צילום מסך)

באירוע שנערך בקליפורניה, ונמשך כמחצית השעה, חשפה הרשת החברתית 'פייסבוק' את הלוק החדש של 'דף הבית', והציגה מספר חידושים בעיצוב של הרשת החברתית.

3 השינויים העיקריים: מכל מסך שתכנסו לפייסבוק, כל התוכן יהיה זמין עבורכם. התמונות הוגדלו פי 2 כאשר הצגת השיתופים שנעשו על ידי חברים מוצגים באופן חדש. בנוסף, הלינקים, מקבלים הבלטה מיוחדת.

בדברי הפתיחה באירוע נאמר כי פייסבוק הוא בעצם "עיתון אישי", שמציג באופן רחב תכנים מסוגים שונים, כשלדבריהם "העיתון האישי" צריך להיות מהוקצע מבחינה ויזואלית עם גרפיקה יפה ועשירה.

עוד נאמר באירוע, כי בתחילת דרכה, הכילה פייסבוק רק הודעות טקסט, אך אט אט נוספו לרשת החברתית וריאציות נוספות, בינהם שיתוף תמונות והעלאת סרטונים, כאשר לפי נתוני פייסבוק, כיום, 50% מהתוכן המשותף בפייסבוק הינם תמונות ווידאו.

הגרסה החדשה של דף הבית (צילום מסך)

דבר נוסף בעיצוב החדש שהוצג מיד לאחר דברי הפתיחה של מארק צוקרברג, הוא ביטול הקווים בדף הבית בין הפרסומים.

בנוסף, עמוד הצד השמאלי (למשתמשי פייסבוק בעברית - הימני) יהפוך להיות נסתר, כמו בגרסת המובייל, כך שעמוד החדשות יופיע בצורה רחבה יותר, וכפועל יוצא מזה, התמונות כאמור יקבלו מקום הרבה יותר גדול.

אלבומי התמונות, יעלו בפורמט חדש, תמונה אחת גדולה, ומתחתיה התמונות הקטנות יותר. כפי שהיה עד היום בעמודים.

שירות המפות כשתעשו צ'אק אין, יוצג בצורה יותר בולטת בניו פיד, וכשחבריכם ישתפו וידאו או תמונה, לצד התמונה תראו מי עוד שיתף אותה. בנוסף, כשתרצו לפתוח וידאו הוא יפתח בניוז פיד עצמו.

העיצוב החדש יחל להיות מופעל מהיום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות