מהיום: משתמשי פייסבוק יכולים לסמן "לא אהבתי"

הרשת החברתית הגדולה בעולם, ומי שהביאה לחיינו את ה"לייק", מקשיבה חלקית (כרגיל) למשתמשים, והוסיפה מהיום גם אפשרות לסמן פריטים בסימון הלייק המפורסם אך באופן הפוך. אלא שהאפשרות נוספה רק בתור "מדבקה" שתוצג כתגובה (דיגיטל)

חיים אבני | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: פלאש 90)

הרשת החברתית הגדולה בעולם, פייסבוק, החליטה לשם שינוי להקשיב למשתמשים. והוסיפה את מה שהמשתמשים ביקשו בעשור האחרון, כפתור לסימון פוסט כ"לא אהבתי".

אלא שכמיטב המסורת, ברשת החברתית שזוכה במקום הראשון שוב ושוב בסקרים שמנסים לבדוק מי הרשת החברתית השנואה בעולם. פייסבוק לא ממש הטמיעו כפתור לסימון "לא אהבתי", אלא הוסיפה אפשרות להוספת "מדבקות", אשר ביניהם כללה גם אייקונים חדשים הכוללים את היד הכחולה המפורסמת של פייסבוק.

"המדבקות" או הסטיקרים החדשים של פייסבוק, מאפשרים הוספת אייקונים מיוחדים שעיצבו בפייסבוק, ואשר יופיעו כתגובה לפוסט שיפורסם.

הסטיקרים החדשים של פייסבוק כוללים מגוון אייקונים, החל מאייקונים עם סימני הלייק המפורסם של פייסבוק, ועד אייקונים המציגים שלל חיות מחמד.

בסטיקרים החדשים תוכלו לעשות שימוש כבר עתה, אלא שתצטרכו להוריד קודם לכן את "חבילות המדבקות" בהם תרצו לעשות שימוש.

על מנת לעשות שימוש בסטיקרים, עליכם ללחוץ על אייקון הסמיילי בצדו השמאלי של תיבת התגובה בפייסבוק, שם יופיעו חבילות המדבקות שהורדתם, או אלו המגיעים כברירת מחדל. לחיצה על אייקון תגרום לפרסומו. אם תרצו להוריד חבילות אייקונים נוספות, עליכם ללחוץ על כפתור הפלוס, ולבחור את החבילות הרצויות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר