בלי חרטות: גוגל תחל לפרסם ציוצים מטוויטר

אם עד היום נהנו המצייצים בטוויטר מחסינות יחסית ויכלו למחוק לנצח את הציוצים המביכים שצייצו בטעות, בקרוב החסינות תיגמר. גוגל תחל לפרסם את הציוצים שלהם במנוע החיפוש הפופולרי שלה

חיים אבני | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

משתמשי טוויטר שימו לב: אם עד היום הייתם רגילים לצייץ בטוויטר בחופשיות יחסית, כשאתם יודעים שתמיד תוכלו למחוק ציוץ מביך שהעליתם ברגע של חולשה, בקרוב תאלצו לחשוב טוב יותר אם להעלות את הציוץ המביך. על פי הדיווחים, הרשת החברתית טוויטר הגיעה להסכם מחודש עם ענקית האינטרנט גוגל, ובקרוב תחל גוגל להציג את הציוצים בטוויטר בתוצאות מנוע החיפוש הפופולרי שלה.

על פי הדיווח שמקורו בסוכנות הידיעות בלומברג, רשת המיקרו בלוגינג שנחשבת כאחת מהרשתות החברתיות הגדולות בעולם, הגיעה להסכם עם גוגל לפרסום כלל הציוצים במנוע החיפוש, זאת לאחר שבשנת 2011 הפסיקה גוגל הסכם דומה בעקבות פתיחת הרשת החברתית שלה, גוגל פלוס.

ההסכם החדש יאפשר גם למשתמשים שאינם רשומים בטוויטר לגשת לכלל הציוצים ברשת, ללא צורך בחיפוש פנימי ברשת, מה שדרש עד היום הרשמה לרשת טוויטר.

ההסכם החדש אמנם יבטיח לטוויטר חשיפה גדולה יותר באופן משמעותי, אך יחד עם זאת, העובדה כי מעתה תחל גוגל לשאוב את הציוצים ישירות משרתיה של טוויטר גם תשפיע על אפשרות המחיקה מהרשת החברתית. שכן אם עד היום יכלו המשתמשים למחוק את הציוצים במידה והם לא התאפקו וצייצו ציוץ מביך, מהיום גוגל, שכידוע זוכרת הכל, תזכור גם היסטוריית הציוצים שלכם, שתופיע אצל כל משתמש שיבצע חיפוש פשוט בגוגל.

טרם ברור אם המשתמשים יוכלו לבחור בהגדרות הפרטיות אם הציוצים שלהם יוצגו במנוע חיפוש השונים, נכון להיום ניתן להגדיר רק את רמת החשיפה הכללית של הציוצים, ולבחור אם להסתיר את הציוצים בכלל - ללא הגדרות מיוחדות הנוגעות למנועי החיפוש - זאת למרות שהציוצים מופיעים כבר כיום במנועי החיפוש בינג ויאהו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר