חשד לסחיטה: עבריין בכיר ממרכז הארץ נעצר

עבריין בכיר ממרכז הארץ נעצר בחשד לסחיטה באיומים, הלבנות הון וניכיון המחאות בשוק האפור. במשטרה טוענים כי מדובר בסכומי כסף גבוהים, אך מסרבים לחשוף מי הקורבן (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)

המשטרה ממשיכה במאבקה בפשיעה החמורה והבוקר (רביעי) נעצר עבריין בכיר ממרכז הארץ בחשד לסחיטה באיומים, הלבנות הון וניכיון המחאות בשוק האפור.

העבריין נעצר על-ידי בלשי היחידה הארצית לחקירות בינלאומיות (היאחב"ל), יחד איתו נעצרו אנשים נוספים החשודים כי סייעו לו בביצוע העבירות.

במשטרה טוענים כי מדובר בסכומי כסף גבוהים מאוד, אך מסרבים לחשוף מי הקורבן בפרשה. גורמים במשטרה אמרו כי "מדובר בחקירה רצינית מאוד, שבתוכה טמון הרבה כסף".

עו"ד רונן רוזנבלום, המייצג את העבריין שנעצר, הכחיש את החשדות המיוחסים לו.

לאחר מעצרו הובא העבריין לחקירה במשרדי היאחב"ל ובהמשך הוא יובא ככל-הנראה לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בראשון לציון.

עורכי הדין תמיר סננס ושחר חצרוני, המייצגים את אחד החשודים בפרשה, מסרו בתגובה: "מרשי איש עסקים לגיטימי ואין לו כל חלק בעשייה פלילית כזו או אחרת".

בתוך כך, חמישה מאנשיו של עמיר מולנר - משה (צ'יקו) בית עדה (33), ליאור בליסה (35), ליאור עבאדה (26), אדם יצחק (24) וקובי דגן (26), הואשמו הבוקר בביהמ"ש המחוזי בתל אביב בעבירות של קשירת קשר לביצוע פשע.

לפי כתב האישום, "נתגלע סכסוך בין הנאשמים, עמיר מולנר או מי מהם, לבין אדם שזהותו אינה ידועה. בשל הסכסוך קשרו הנאשמים קשר עם מולנר לפגוע באלמוני אשר אמור היה להגיע ביום האירוע לבניין ברחוב ארנון".

עוד נטען כי הם "קשרו קשר להחזקה ונשיאה של אקדח גנוב לשם ביצוע הפגיעה באלמוני. בהתאם לקשר ולשם קידומו, סוכם בין הקושרים כי בית עדה יהיה זה אשר יביא את האקדח לבניין המגורים ויבצע בפועל את הפגיעה באלמוני באמצעותו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר