דרישה בציונות הדתית: לבטל את שיעוריו של הרב מוטי אלון

גוברות הקריאות לביטול שיעוריו של הרב מוטי אלון במסגרת תנועת הנוער "בני עקיבא", וזאת לאור הרשעתו. "הזמנתו ללמד בישיבה כלשהי הופכת עבריין מורשע ללגיטימי" (ארץ, חדשות)

מישאל לוי | כיכר השבת |
הרב מוטי אלון (צילום ארכיון: פלאש 90)

פרשת הרב מוטי אלון: ימים ספורים לאחר גזר הדין שהוטל עליו, גוברות הקריאות לביטול שיעורים של הרב אלון במסגרת ישיבות ואולפנות של תנועת הנוער הציונית דתית 'בני עקיבא'.

היום, שיגר המטה החילוני של 'הבית היהודי' מכתב למנכ"ל בני עקיבא, בו טען כי הזמנתו של הרב אלון למסור שיעורים בפני צעירים הופכת אותו ללגיטימי, וזאת למרות הרשעתו בבית המשפט.

"הרב מרדכי אלון הורשע על ידי בית המשפט העליון ולמרות זאת נוכחנו לדעת כי גורמים מטעמכם ראו לנכון להזמינו להעביר שיעורים בישיבת אור עציון, צעד זה מצידו של מרכז הישיבות מעיד על הענקת רוח גבית לרב אלון ומתן גושפנקא להמשך עשייתו" נכתב במכתב המטה החילוני.

הרב אלון מתייחס לפרשה, לפני מספר חודשים (צילום: עידו בקר - ynet)

ענבל ליבר, יו"ר המטה החילוני של 'הבית היהודי' אמרה: "אנו מקווים כי מרכז ישיבות ואולפנות בני עקיבא, על כל העומדים בראשו, יחזרו בהם מהצעתם לאלתר ולא יראו עצמם מעל החוק והמשפט בישראל".

כזכור, בית משפט השלום בירושלים הכריע בשבוע שעבר בעניינו של הרב מרדכי אלון. השופטת חגית מאק קלמנוביץ' גזרה על הרב שהורשע בשני מעשים חמורים ששה חודשי מאסר, 15 חודשים על תנאי ו-10,000 שקלים קנס למתלונן. המאסר יומר בעבודות שירות.

בצאתו מבית המשפט מיד לאחר גזר הדין אמר הרב אלון: "אני בעבודות שירות כבר ארבעים שנה ואשמח להמשיך עד מאה ועשרים. לעצם ההכרעה והמשפט - הדברים נאמרו, כל ההרשעה היא בטעות יסודה. העלילה היא עלילה שקרית. המהלך כולו הוא מהלך עגום. לי טוב, באמת אני רק התחשלתי וגדלתי מזה. אני חושב שברוך השם גם למשחתי טוב".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר