ביתר עילית: הודעות על חיוב ארנונה התעכבו

תושבי העיר החרדית טוענים כי בחודש האחרון הם לא קיבלו הודעה על חיוב ארנונה, ומביעים חשש מריבית שייאלצו לשלם. העירייה מרגיעה: האיחור נבע מהשביתה בדואר ישראל (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
ביתר עילית, ארכיון (צילום: מרים אלסטר / פלאש 90)

תושבי העיר החרדית ביתר עילית טוענים כי בחודש האחרון לא קיבלו מהעירייה הודעת חיוב ארנונה. חששם הוא כי בעקבות כך הם יצטרכו לשלם ריבית על איחור התשלום. בעירייה אומרים כי האיחור נבע בעקבות השביתה בדואר ישראל.

חבר המועצה, ויו"ר פורום נציגי חב"ד ברשויות המקומיות, אורי הולצמן, אמר ל"כיכר השבת": "מועד התשלום היה אתמול ולמעשה רוב התושבים בעיר לא קיבלו מכתבים. חלקם קיבלו היום וחלקם יקבלו אולי מחר או בעוד מחרתיים ולמעשה הם מקבלים את ההודעה באיחור".

"העירייה עלולה לשלוח להם תשלום ריבית. במחלקת הגבייה טענו לנו שעל-פי חוק הוא לא חייב לשלוח לתושבים הודעה כזו משום שיש חוק עירוני שכתוב תאריך על מועד תשלום שבו הם נדרשים לשלם. מנגד בדקתי עם משפטנים שאם אתה (נמשל עירייה - צ"ג) שולח מכתב ובו דרישה למחיר קבוע אז התושב צריך לשלם בלי הודעה אבל אם נניח מדברים על תשלום מים שכל פעם יש שינוי של מחיר, הם צריכים לשלוח מכתב תשלום". הוסיף הולצמן.

מעיריית ביתר עילית נמסר בתגובה ל"כיכר השבת" כי "מדובר בתזכורת שגרתית שנשלחת ממחשבי מחלקת הגבייה לחייבים שעדיין לא שילמו את חובם. זו אינה התראה לניתוק או להליכים משפטיים. ככל הנראה, עקב ראש השנה והשביתה בדואר, התעכבו המכתבים מעט, אך כאמור מדובר אך ורק בתזכורת שגרתית לחייבים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות