´אחיה´ חנך באלעד קורס תלת שנתי

הגאון הרב יוסף בנימין וואזנר, רב קהילות החסידים באלעד: "הכשרתם של המלמדים היא בעלת חשיבות עליונה לדורנו"

יוני שרעבי | כיכר השבת |

בעקבות הביקוש הגבוה והפניות הרבות מכל רחבי הארץ, פותח בימים אלו מכון אחיה קורסים להכשרת מורים ביישובים נוספים ברחבי הארץ. השבוע, נפתח קורס תלת שנתי להכשרת מורים לחינוך מיוחד של מכון אחיה באלעד, ביוזמת תלמוד-תורה "קהל-חסידים".

הקורס החדש באלעד נפתח השבוע בטקס פתיחה מכובד. את שולחן הכבוד פיאר בנוכחותו הגאון הרב יוסף בנימין וואזנר שליט"א, רב קהילות החסידים באלעד, שאף נשא דברים בפני הלומדים. הוא סיפר ללומדים את האהבה והערכה העצומה שיש לסבו, מרן ה"שבט הלוי" שליט"א, כלפי "מכון אחיה" ומנהליו. זאת, כי הוא עד לאורך שנים, כי רק טובת ילדי ישראל בראש מעייניהם.

הוא ציין למלמדים כי הכשרתם היא בעלת חשיבות עליונה לדורנו, מלבד התועלת שבה למלמדים. אחריו נשא דברים הרב אברהם גומבו שליט"א ממנהלי "מכון אחיה" ומכוון דרכו. בשולחן הכבוד נכחו גם: הרב הגאון יצחק יונג שליט"א מנהלו הרוחני של ת"ת "קהל-חסידים", מנהלי המרכז להכשרת מורים "אחיה" ומרצים בכירים בו.

המרכז להכשרת מורים של מכון אחיה מכשיר מזה 15 שנה את מורי החינוך החרדי בתחומי החינוך המיוחד והרגיל, החינוך לגיל הרך, הייעוץ החינוכי והאבחון הדידקטי. בסיום ההכשרה מקבלים הלומדים תעודת מורה מוסמך בכיר המוכרת ע"י משרד החינוך. מאז הקמת מרכז ההכשרה למורים הוכשרו בו למעלה מ-1,000 מורים בתחומים השונים, רובם ככולם משמשים כיום כמנהלים או כאנשי הוראה במוסדות החינוך החרדיים בארץ ובחו"ל. מרכז ההכשרה של אחיה מעניק לבוגריו כלים מקצועיים ומעשיים המעצימים את יכולותיו החינוכיות של כל מלמד, ומסייעים לו ללמד ילדים רבים שגם הם יכולים.

כל המרצים והלימודים במסגרת התוכנית, מבוקרים ומאושרים על-ידי ועד הרבנים של "אחיה" הפועל תחת נשיאות והכוונת גדולי ישראל שליט"א. בסיום הקורס, ישתלבו בוגרי אחיה במוסדות החינוך החרדיים באלעד ובסביבתה, ויתרמו רבות למערך החינוך בעיר – כי באחיה מאמינים ביכולותיו של כל ילד ומלמדים אותו שהוא יכול.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר