לקראת כתב אישום?

מחר בבוקר: ראש הממשלה בנימין נתניהו ייחקר פעם נוספת

לראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו, צפויה מחר בבוקר חקירה נוספת, שלישית במספר, שתעסוק בתיקי '1000' ו-'2000', עם התמקדות יתר בראשון - פגישותיו עם מו"ל 'ידיעות אחרונות' (חדשות, בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
נתניהו ונוני מוזס (צילומים: יונתן זינדל ורוני שוצר, פלאש 90)

מחר (שישי) ייחקר ראש הממשלה בנימין נתניהו בפעם השלישית, במעונו הרשמי בירושלים, כשההערכה היא שהחוקרים מתכוונים להתמקד בעיקר ב'תיק 2000', פגישותיו עם מו"ל "ידיעות אחרונות" ארנון (נוני) מוזס.

גם ב'תיק 1000', המתנות שהוא קיבל מארנון מילצ'ן וג'יימס פאקר, נותרו לחוקרים לא מעט שאלות פתוחות, עליהן סביר שנתניהו יידרש לענות. כך דווח הערב בחדשות 2.

המו"ל של 'ידיעות אחרונות' נחקר היום אף הוא משך שעות ארוכות אודות פגישותיו עם נתניהו, וזו לו כבר החקירה השישית בפרשה זו. על פי ההערכות, מדובר בחקירתו האחרונה של מוזס. גורמים בסביבת מוזס ציינו היום, כי בחקירותיו לא עלו נושאים נוספים משמעותיים מעבר לחילופי הדברים בינו לבין נתניהו. כזכור, נתניהו חשוד במתן טובות הנאה למוזס ומו"ל ידיעות אחרונות חשוד בקבלתן.

ראש הממשלה כתב הערב בדף הפייסבוק שלו, כי "יש לחץ של אנשי תקשורת ופוליטיקאים על היועץ המשפטי וגורמי האכיפה כדי שיגישו כתב אישום בכל מחיר נגד ראש הממשלה נתניהו. זהו ניסיון לבצע הפיכה שלטונית בדרך לא דמוקרטית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר