פרשת ראש הממשלה

קו ההגנה של בנימין נתניהו: "יש לי בעיה במערות האף"

פרטים חדשים נחשפים מחקירותיו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, המכחיש שימוש תכוף בסיגרים. מילצ'ן קיבל הבטחה כי לא יפגע מעדותו, והמליונר האוסטרלי עדיין נמלט (אקטואליה)

נתניהו (צילום: Amos Ben Gershom/GPO)

פרטים חדשים מתגלים הערב (שלישי) מחקירותיו של ראש הממשלה בנימין נתניהו. בחדשות 2 דווח כי העדות שאיש העסקים ארנון מילצ'ן מסר בשבוע שעבר בביתו בלוס אנג'לס, תומכת ואפילו מחזקת את ההערכה שהמשטרה תמליץ להעמיד לדין את ראש הממשלה נתניהו במה שזכה לכינוי "תיק 1000".

על פי הפרסום, מילצ'ן אמר לחוקריו כי בשלב מסוים הוא לא יכל יותר לשאת את הבקשות של בני הזוג נתניהו למתנות - ולכן העביר לידי העוזרת האישית שלו את הטיפול בבקשות.

החוקרים הבטיחו למילצ'ן כי הוא לא ייפגע מהדברים שיאמר בעדותו, וכוונת הדברים היא שהמשטרה מבקשת לבדוק האם ראש הממשלה נתניהו העביר למילצ'ן טובת הנאה בתמורה למתנות שהוא ומשפתחו קיבלו מאיש העסקים.

במהלך חקירותיו דחה נתניהו את הטענות על שימוש תכוף בסיגרים שנרכשו עבורו, ואמר לחוקרים כי אינו מעשן: "אני סובל כבר שנים מבעיה במערות האף", טען ראש הממשלה והוסיף כי ניתן לזמן לעדות את רופאו האישי.

בחקירה הרביעית במספר אותה עבר אתמול (שני) ראש הממשלה בנימין נתניהו ועסקה ב'תיק 2000' שעניינו שיחותיו של ראש הממשלה עם מו"ל ידיעות אחרונות נוני מוזס, נאמר לנתניהו כי הוא יידרש להיחקר כמה פעמים נוספות.

עוד דווח בחדשות 2 כי היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט הורה לחוקרי המשטרה להתמקד בחשד ליחסי שוחד פיננסי-כלכלי ולא ביחסי התקשורת והממשל.

נגד ראש המשלה מתנהלת חקירה נוספת המכונה תיק 1000 במרכזה עומד איש העסקים האוסטרלי ג'יימס פאקר המכונה בפי המשטרה "העד הנמלט". המשטרה מנסה לגבות כל העת עדות מפאקר ובתחילה חשבו החוקרים לוותר על עדות זו אך נמלכו בדעתם והם מתעקשים לגבות ממנו עדות - דבר שככל הנראה יביא להתארכות מועד החקירה.

היום פרסמו עורכי דינו של נתניהו יעקב וינרוט ועמית חדד הודעה שעסקה בחקירתו אתמול, בהודעה נאמר: "על רקע הפרסומים המוטעים לפיהם הופתע ראש הממשלה בחקירתו אמש, מובהר בזה כי ראש הממשלה לא הופתע מדבר כלשהו, יתרה מזו, משטרת ישראל לא התיימרה להציג בפני ראש הממשלה הפתעה כלשהי. החקירה הייתה חקירה עניינית, ראש הממשלה ענה לכל השאלות שנשאל ויצא מהחקירה רגוע לחלוטין. אנו חוזרים ואומרים כי לא יהיה כלום כי לא היה כלום", לשון תגובת פרקליטי ראש הממשלה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר