בחדר המדרגות

ראשו של ילד כבן שנה נלכד בין הסורגים - וחולץ

בחדר המדרגות של בניין הגן, נתקע ראשו של ילד כבן שנה. לוחמי האש שהוזעקו למקום, הצליחו לחלץ אותו בשלום בעזרת ציוד מיוחד, ובחסדי שמים התינוק לא נזקק לפינוי (ארץ)

(צילום: כבאת והצלה, מחוז ירושלים)

ראשו של פעוט כבן שנה, נתקע היום (שני) בשעות הצהריים בין הסורגים בבניין בו נמצא גן ילדים, בשכונת קטמון הישנה בירושלים.

הגננת מיהרה להזעיק את גורמי החירום וההצלה וצוות מחלצים מכבאות והצלה מחוז ירושלים, יחד עם פראמדיקים של מד"א, הוזעקו למקום.

לוחמי האש שהגיעו למקום עם ציוד חילוץ ייעודי למקרים של הילכדות בין סורגים, הבחינו בילד שראשו לכוד בין סורגי המעקה כשהגננת לידו והוא שרוי במצוקה.

צוות המחלצים מכבאות והצלה לישראל תחנת ירושלים ירושלים, הרגיעו את הילד הבוכה, והחלו מיד בהפעלת אמצעי החילוץ הייעודי, שפועל באמצעות לחץ הידראולי, ובצורה שקטה ובטוחה במיוחד למחולץ.

לאחר זמן קצר, חילצו לוחמי האש את הפעוט, ובבדיקה רפואית של אנשי מד"א ירושלים שהגיעו למקום התברר, כי הילד אינו זקוק לטיפול רפואי.

רס"ר זיו יונה מפקד הצוות שחילץ את התינוק מהסורגים סיפר, "דווח לנו על פעוט קטן שהכניס את הראש תוך כדי משחק לסורגי מעקה בגן בו הוא שוהה. אולם, למרות ניסיונות צוות הגן הילד לא הצליח להוציא את ראשו מהסורגים".

"הגענו במהירות למקום, ראינו את הילד לכוד בין הסורגים כשהוא בריא, אך נמצא בלחץ ואי שקט. מניסיון רב שיש לנו באירועים דומים, החלטנו להפעיל ציוד חילוץ "שקט" כדי שהילד לא ירגיש שאנחנו מחלצים אותו, בזמן שכל העת אנחנו מדברים איתו ומשחקים איתו. לאחר זמן קצר, חילצנו את התינוק כשהוא בריא ושלם".

חובש בכיר רכוב על אופנוע מד"א, רונן ימיני, סיפר: "כשהגעתי למקום חברתי לכוחות הכיבוי שפעלו בעזרת ציוד מיוחד לחלץ את ראשו של הילד שנלכד בין עמודי המעקה בחדר המדרגות בבניין. ביצענו בדיקות רפואיות לפעוט, מצבו היה יציב והוא לא נזקק להמשך טיפול בבית החולים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר