האסון במירון

בביה"ח זיו בצפת הוזעקו צוותים רפואיים מבתיהם

הסתיים פינוי הנפגעים מאירוע רב הנפגעים במירון: בביה"ח זיו בצפת נערכים לקליטתם, והזעיקו כוחות רפואה מהבתים. במקביל, כבישים מפונים כדי לאפשר תנועת אמבולנסים חופשית

שימי שפר | כיכר השבת |
הפינוי במקום (צילום: תיעוד מבצעי איחוד הצלה)

בית החולים זיו בצפת הודיע כי הוא נערך לקבלת כמאה וחמישים פצועים מהאסון הנורא בהילולת הרשב"י במירון. הנהלת בית החולים הכריזה על האירוע כרב נפגעים, והקפיצה צוותים רפואיים שלא היו אמורים להיות במשמרת, לעבודה בשעות דרמטיות אלו.

במקביל, במשטרה פועלים לפינוי צירי התנועה כדי לאפשר לניידות האמבלונסים להגיע במהירות האפשרית לצפת, זאת לאחר שכל הנפגעים באירוע פונו מהמקום.

אלי פולק מנכ"ל איחוד הצלה מסר: "מדובר באירוע חריג מאוד בהיקפו ולצערנו נגבו חיי אדם. עשרות מתנדבים של איחוד הצלה השתתפו בפעולות ההחייאה והעניקו סיוע לעשרות נפגעים במצבים שונים - חלקם פונו למרכז הרפואי זיו בצפת וגליל מערבי בנהריה באמבולנסים של איחוד הצלה".

אבי מרכוס מנהל אגף רפואה של איחוד הצלה מסר: "מדובר באירוע קשה מאוד עם זירה של עשרות נפגעים שחלקם למרבה הצער נקבע מותם עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבלו. כמו כן צוותי חוס"ן - היחידה לעזרה ראשונה נפשית של איחוד הצלה העניקו ומעניקים סיוע למספר רב של נפגעי חרדה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר