בחג השבועות | במכס

ניסו להבריח סיגריות ומטבעות זהב - ונתפסו

בני זוג מירושלים, נעצרו במהלך חג השבועות במכס, כשברשותם 146 מטבעות זהב וקופסאות סיגריות שלא דיווחו עליהן • בני הזוג נעצרו, נחקרו ולאחר מכן שוחררו בערבות (חדשות)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
השלל שנתפס (צילום: רשות המסים בישראל)

רשות המסים מדווחות היום (שלישי) כי בני זוג מירושלים נעצרו בנתב"ג כאשר על גופם 146 מטבעות זהב בשווי של 300 אלף ש"ח.

בני זוג מירושלים, נעצרו במהלך חג השבועות בנתב"ג בחשד שניסו להבריח לישראל 146 מטבעות זהב בשווי של כ-300 אלף שקלים. המעצר נעשה במסגרת פעילות של חקירות מכס ומע"מ ירושלים, בשיתוף יס"מ מכס נתב"ג ובודקי אולם הנוסעים.

על פי רשויות המס, המס שבני הזוג היו צריכים לשלם על המטבעות, עומד על 51 אלף שקלים. שני בני הזוג נעצרו לחקירה ושוחררו בערבות, כאשר במקביל החקירה נמשכת.

על פי הדיווח, החשודים עוכבו לבדיקה לאחר שעברו במסלול הירוק במכס נתב"ג, מבלי להצהיר שעל גופם או בכבודתם טובין החייבים במס. בתשאול שנערך לשניים טרם חיפוש שנערך עליהם ובכבודתם נשאלו האם יש ברשותם טובין יקרי ערך שלא הצהירו עליהם והשיבו בשלילה. לאחר מכן נשאלו האם יש על גופם זהב והשיבו בשלילה.

בחיפוש שנערך על גופם נמצאו 71 מטבעות זהב על גופו של בדראן פארס ועוד 75 מטבעות על גופה של רזאן ג'ולאני. עוד נמצאו בכבודתם של בני הזוג 165 קופסאות סיגריות שעליהן לא הצהירו, כאשר החוק מתיר 10 קופסאות סיגריות לכל נוסע.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר