יפוצו אויבך:

"לא יוזק כל היום!": קמע השמירה שהפך ללהיט בקרב החיילים בדרום

הסגולה המיוחדת שהביא הגר"י זילברשטיין בשם החיד"א עוררה הדים רבים • גיל גרופ הדפיס אלפים וחילק לחיילים בדרום (בארץ)

משרד הפרסום והדיגיטל החרדי 'גיל גרופ', עיצב את הסגולה על כרטיס מיוחד בצורת קלף, ובצידו השני המילים "עם ישראל חי" עם תמונת הכותל המערבי (צילום: באדיבות המצלם)

בימים קשים אלה בהם עם ישראל נתון בלחימה קשה בדרום ובצפון הארץ, רבים מחיילי צה"ל הנמצאים בגבולות כמו גם תושבי הדרום הנמצאים בממ"דים מחפשים סגולה מיוחדת לשמירה והצלה.

בימים האחרונים הגיעו אל בסיסי צה"ל מספר פעילים חרדים וחילקו לחיילים סגולה מיוחדת לשמירה, שהפכה עד מהרה ללהיט מבוקש. מדובר בסגולה אותה פרסם לאחרונה הגאון רבי יצחק זילברשטיין שליט"א בשם רבינו החיד"א כפי שמופיע בספרו 'שומר ישראל' (סימן י'): "קיבלתי, כל האומר פסוק 'ויהי בנסוע הארון' ומכוון כסדר הזה (הקריאה היא טור טור, מלמעלה למטה) – לא יוזק כל היום – אפילו שיהיה במקום סכנה".

מי שהרים את הכפפה היה משרד הפרסום והדיגיטל החרדי 'גיל גרופ', שעיצב את הסגולה על כרטיס מיוחד בצורת קלף, ובצידו השני המילים "עם ישראל חי" עם תמונת הכותל המערבי. הסגולה הודפסה בציפוי למינציה מיוחדת כדי שתישמר היטב אצל החיילים, שיוכלו לאמרה בכל יום. לאחר מכן, יצאו מספר פעילים אל בסיסי הדרום וחילקו אותה בקרב החיילים.

"אנחנו מודים לכם על היוזמה המרגשת הזו" אמרו חיילים שקיבלו את הסגולה, "אנחנו מקבלים כמויות של אוכל ומזון וזה מחמם את הלב אבל אין ספק כי הסגולה המיוחדת הזו לשמירה היא הדבר הכי נדרש בימים אלו", אמרו.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר