הוקרה לפעילות הקודש:

׳גיל גרופ׳ באירוע מרגש לכבוד חיילי יחק"ז לזיהוי וקבורת חללי המלחמה

עשרות חיילים מיחידת יחק״ז - העוסקת בזיהוי חללי צה"ל, התכנסו השבוע לאירוע הוקרה מיוחד על פעילותם המסורה מאז פרוץ מלחמת ׳חרבות ברזל׳. האירוע נערך בחסות ׳גיל גרופ׳ והופק ע״י ׳אולטרה אירועים׳ שע״י החברה (בארץ)

(צילום: יח"צ)

באירוע נטלו חלק: מפקד היחידה מנחם יוסיוב, סגני המפקד השופט אבנר יפרח ושוקי גלזמן, ומפקד הפלוגה עו״ד משה מורגנשטרן. מדובר ביחידה שגויסה כולה מ-7.10 בבסיס שורה ועושה עבודת קודש בזיהוי החללים, חקר מקרי המוות והגשת חוות דעת מקצועית שנבנתה על בסיס רפואי, משפטי והלכתי לצורך קביעת המוות, וכן מסייעת להביא לקבורה את החללים בצורה המיטבית. חיילים אלו נחשפו למראות קשים ומחרידים ולמרות זאת ממשיכים בעשייה הקדושה גם בימים אלה.

אירוע ההוקרה נערך במסעדת 'קיסר ים' בקיסריה סביב שולחנות ערוכים כיד המלך. באירוע העלו על נס את פעילותם הנאצלת של אנשי היחידה במלאכת הקודש של כבוד המת במסירות נפש עילאית. בחלק האומנותי הופיעו המנטליסט ליאור לוי, וכן קומזיץ מוזיקלי עם הזמר יצחק מאיר, שסחף את כולם בשירי חיזוק ותקווה.

מרגש עד דמעות היה לראות את אנשי היחידה שרים במעגל שירי רגש והשתפכות הנפש, לאחר החודשים הארוכים והקשים בעבודה הקשה מנשוא. חברת ׳אולטרה הפקות׳ מבית גיל גרופ הופקדה על מלאכת הפקת האירוע, שכלל מיתוג מיוחד משטיח הכניסה, דרך עיצוב האולם והשולחנות, סידורי הפירות והקינוחים, הזמנת האמנים ועד לשי מפנק שהוענק לכל משתתף.

דוד גלפרין, בעלים ומנכ״ל ׳גיל גרופ׳, שיזם את האירוע אמר: ״התרגשתי לראות את אנשי היחידה ברגעים של התרוממות רוח ושמחתי להעניק להם מעט כוח להמשך הדרך. אנו רואים חשיבות רבה בהשתתפות במאמץ הלאומי, ע״י חיזוק והוקרת החיילים היקרים. בחרנו דווקא ביחידת יחק״ז שאיננה נמצאה באור הזרקורים ועושה עבודת קודש במסירות נפש רבה. גיל גרופ תמשיך להוביל מיזמים ופעילויות ערכיות למען הקהילה״.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר