ארגון ´לב מלכה´ יקיים עשרות אירועים לילדים חולי סרטן במהלך החורף

ארגון ´לב מלכה´ יקיים עשרות אירועים לילדים חולי סרטן במהלך החורף. הרב אהרן אברמן, יו"ר ארגון ´לב מלכה´: "הסיפוק שלנו לראות את החיוך על פניהם של הילדים החולים"

מנחם שוורץ | כיכר השבת |

עונת החורף בקושי התחילה, אך בארגון "לב מלכה" כבר מתארגנים במרץ ובהתרגשות לתקופת פעילות ענפה בחורף הקרוב: בין היתר, בעוד כשבוע יתקיים נופש משפחות לילדים חולים במלון 5 כוכבים. כשעל פי המתוכנן יום למחרת -יתקיים יום חוויה לילדים חולים מאזור ירושלים והסביבה. הילדים יבקרו בחוות השבת במושב בית מאיר.

לאחר מכן יגיעו הילדים לכותל המערבי, כאשר שם כל ילד יקבל ספר תהילים מהודר עם הקדשה אישית מתנת הארגון. מחנה נופש נוסף שצפוי להתקיים בקרוב יערך כמידי שנה במלון "ניר עציון", כמיטב המסורת של הארגון, למשפחות ילדים חולים בקרב כל המגזרים, עם מיטב האטרקציות באזור הצפון, מסעדות, הפתעות ומתנות. כמו כן יתקימו במהלך החורף עוד עשרות אירועים לילדים חולי סרטן.

בחורף הזה מתכוננים בארגון ´לב מלכה´ גם לעשרות התרמות דם ברחבי הארץ בכלל ובירושלים בפרט.יצוין כי התרמות הדם של הארגון שברו בשנה החולפת את כל השיאים באיסוף מספר עצום של מנות דם בכל התרמה. צוות המתנדבים של הארגון פועל ללא לאות למען הצלת חיי אדם בתחום מנות הדם ורואה ברכה בפעולתו. הארגון זוכה להצלחה רבה בתחום התרמות הדם בקרב כלל המגזרים, ומהווה את הזרוע הביצועית של בנק הדם בתחום איסוף מנות דם בירושלים וסביבותיה.

האמבולנסים של הארגון יעבדו גם בחורף במרץ בהסעת מאות חולים ונכים בכל רחבי הארץ, כולל העברות דחופות לשדה התעופה. לאחרונה תוגברה מחלקת המתנדבים ברכזים חדשים, דבר אשר נתן תנופה מחודשת לנושא ההתנדבות.

הרב אהרן אברמן, יו"ר ארגון ´לב מלכה´: אין ספק כי הסיפוק שלנו לראות את החיוך על פניהם של הילדים החולים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר