מדוע ב'יתד' צינזרו את תמונת דוד שפירא?

לא רק המודיע: הבטאון הליטאי 'יתד נאמן' מוכיח היום בקיאות בפוטושופ. בתמונה שפרסם העיתון, צונזרה דמותו של נאמן בית הגראי"ל שטיינמן הרב דוד שפירא • צפו (ברנז'ה, מדיה)

שאול כהנא | כיכר השבת |
לפני ואחרי הצנזור (צילום במקור: משה גולדשטיין)

גם ביתד נאמן "מצנזרים" תמונות.

אמש, לקראת פתיחת המו"מ הקואליציוני בין מפלגת יהדות התורה למפלגת הליכוד ביתנו בכפר המכבייה הגיעו שלושת חברי הכנסת של תנועת דגל התורה, משה גפני, אורי מקלב ויעקב אשר אל מעונו של מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן על מנת להיוועץ בו לגבי הנושאים העולים על שולחן הדיונים ולקבל את הנחויותיו והוראותיו של מנהיג הדור.

בפגישה, השתתף גם נכדו ונאמן ביתו הרב דוד שפירא ששוחח יחד עם חברי הכנסת בסוגיות שעלו לדיון אצל סביו.

אלא, שבתמונה שפורסמה אמש ב'כיכר השבת', נראים הארבעה ישובים אל מול מרן ראש הישיבה כשהם מאזינים ברוב קשב לדבריו.

הבוקר, בעיתון 'יתד נאמן' המהווה בטאונה של תנועת דגל התורה הליטאית והינו כפוף לסמכותו הרוחנית של הגראי"ל שטיינמן מופיעה ידיעה נרחבת בעמוד הראשון בה נאמר כי על פי הנחייתו של מרן ראש הישיבה נציגי יהדות התורה העבירו מסר לנציגי הליכוד ביתנו כי לא תיהיה כל פשרה ושינוי בנושא בני הישיבות.

אל הכתבה הנרחבת מצורפת אותה תמונה בדיוק של הצלם מוישי גולדשטיין, אלא שממנה נעדר משום מה וככל הנראה בצורה מכוונת נכדו של הראש ישיבה הרב דוד שפירא.

לא ברורה הסיבה לשינוי בתמונה ולמחיקה אך ייתכן כי הדבר נעשה בשל העובדה כי המטרה הינה תיעוד ביקורם של חברי הכנסת אצל מרן ראש הישיבה ולא של אישים נוספים שהשתתפו בה.

אחרי הצנזור, ולפני. (צילום: משה גולדשטיין)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר