צפו: השבועון של חב"ד חגג את הגליון ה-1500

במעמד צמרת רבני חב"ד, אישי ציבור, ובוגרי העיתון, חגגו ב'כפר חב"ד' את הגליון ה-1500. ידידיה מאיר קרא להגדיל את תפוצת העיתון: "ההמלצה שלי ל'כפר חב"ד' – יפוצו מעיינותך חוצה, יותר חוצה מהציבור החב"די ומהציבור הדתי, זה עיתון שאני חושב שיכול לשנות את חייה של כל משפחה שתקבל אותו" (עיתונות)

שאול כהנא | כיכר השבת |
(צילום: מאיר אלפסי)

במעמד צנוע וחגיגי הושק הגיליון החגיגי 1500 "כפר חב"ד" - השבועון הרישמי של חב"ד. האורחים, צמרת רבני חב"ד בארץ-הקודש, משפיעים, בוגרי העיתון לדורותיו, ועסקנים, באו לחגוג את השקת הגיליון החגיגי.

הנואם הראשון, היה העורך הראשי הרב אהרן-דב הלפרין. קודם נאומו, הרב הקריא את מכתבו הנדיר והמיוחד שקיבל העיתון מכ"ק האדמו"ר מליובאוויטש זצוק"ל לכבוד גיליון ה-500, כשהקהל קם על רגליו.

בין-היתר כתב הרבי: ..."והנני שולח בזה את איחולֵי הלבביים וברכותי לחברי המערכת, הכותבים והקוראים של עיתון חשוב זה, שליט"א, אשר השם יתברך יצליחם ללכת מחיל אל חיל בעריכת ובהפצת העיתון ובהפצת תוכנו, שענינו הוא הפצת היהדות, תורה ומצוותי', בכלל, והפצת מעינות תורת החסידות חוצה, בפרט.

"...ומובן שכן הוא בענין הוצאתו לאור והפצתו של העיתון הנ"ל. שענינו הוא, כנ"ל, הפצת היהדות, תורה ומצוותי', בכלל, והפצת מעיינות תורת החסידות חוצה, בפרט".

במהלך האירוע נשאו דברים רבני חב"ד ואנשי תקשורת שונים, שדיברו בשבחו של העיתון, עליו מנויים רבים, גם בחוגים מחוץ לחב"ד.

העיתונאי ידידיה מאיר דיבר על הפצת החסידות באמצעות העיתון וחתם את נאומו במילים הבאות: "ההמלצה שלי ל'כפר חב"ד' – יפוצו מעיינותך חוצה, יותר חוצה מהציבור החב"די ומהציבור הדתי, זה עיתון שאני חושב שיכול לשנות את חייה של כל משפחה שתקבל אותו".

הנואם המרכזי של האירוע, היה הרב ישראל-מאיר לאו, רבה של העיר תל-אביב יפו. הרב סיפר על התופעה הפילאית של עיתון היוצא-לאור ללא הפסקה, כבר עשרות שנים, ומקדש שם שמים ברחבי העולם כולו. בנאום מרתק, סיפר הרב אפיזודות מפגישותיו עם שלוחי הרבי ברחבי העולם וקישר זאת עם המשכיות הוצאתו לאור של העיתון.

האירוע המיוחד נחתם בפרקי שירה של הזמר יוני שלמה.

צפו בגלריה חגיגית • צילום: מאיר אלפסי

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר